Kövess!



2009.09.30. 11:41| Szerző: Kontárblog

Most kaptam kézhez egy nagyon jókis versenykiírást, melynek ma jár le a határideje.

Redbull piackutatási verseny.

Szerintem mindenképp érdemes megfontolni, hiszen a szervezőhöz méltó nagy nyereményekkel kecsegtetnek.

Sajnos zsúfolt novemberem és a határidő közelsége miatt jelenlétemmel nem tudom emelni a rendezvény színvonalát, de akit érdekel, nyugodtan vágjon szerintem bele.
Murphy nyilván nem tétlenkedik, nyáron tenger időm közepette nem találtam semmilyen marketinges kihívást, versenyt, a szorgalmi időszak beköszönte óta hármasával kapom a versenykiírásokat, mindegyik 1-2hónapon belül leadandó...Mikor máskor... Pedig az energiaitalok piaca a szívem csücske(erről bővebben majd egy könyv kapcsán), tök jó lehet ezt a piacot elemezgetni. Engem felvillanyoz:)

Akit érdekel, szerintem nyugodtan vágjon bele, nincs mit veszíteni.

Redbull piackutatási verseny a Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet gondozásában


Share/Bookmark
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr811417748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása