Kövess!



2009.10.07. 16:18| Szerző: Kontárblog

Most olvasom, hogy rongálással vádolják az MKKP-t.

Nekem nem titkoltan a gerillamarketing a szívem csücske, és szerintem nagyon jó dolog, hogy vannak, akik névvel, arccal felvállalják, hogy ők ezt csinálják, vagy már pusztán az is, hogy csinálják. Jónéhány plakátjától nevetheti könnyesre magát az ember. Nem értem, hogy miért veszik egyesek 'komolyan', bár megjegyzem, annó, amikor láttam a videót, eszembe jutott, hogy a BKV megállókra is ki van téve, hogy ne rongáljuk, vagy kifizettetik a kiragasztott plakátot, hirdetést is, és hogy ezt akkor hogy hagyják, ezzel mi lesz, meg azt se egészen világos előttem, hogy hogy jött össze maga az az indexes forgatás...
Mindenesetre hamár témánál vagyunk, megmutatom, nekem melyek a kedvenc műveim tőlük, és egy perc néma helybőltávolbanézéssel megemlékezek az MKKP 'szüzességéről'.
Képek: http://mkkp.hu/


 

>>> tovább

 

 

 

 



Share/Bookmark
 |  · 1 trackback  | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr991434335

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Földosztást a Szíriuszon! – Beszélgetés Kovács Gergővel, az MKKP alapítójával 2009.11.23. 17:56:18

Ha most vasárnap lennének a választások, bekerülne-e a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP) a parlamentbe? A kampányt valószínűleg megnyernénk, a választást valószínűleg megint elcsalnánk, mint 3 éve, és megint nem vennék figyelembe a Szíriuszról késve ér...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása