Kövess!



2009.11.29. 23:37| Szerző: Kontárblog

A facebookon bukkant fel ez a reklám, és igencsak erőt kellett vennem magamon, hogy rá bírjak kattintani...

Mostanában nagyon divatos, hogy minden rakjunk fel facebookra, mert ott jelen lenni, és reklámozni is olyan trendi...
Azért nem árt végiggondolni, mit rak fel az ember...

Megmondom őszintén, ez a reklám egy hangyaszarnyival se jobb a Djuice Fatime reklámjánál.

Mi köze a Coke-nak az msn-hez, és az én jövőmhöz?
Miért bíznék benne, hogy a Coke pontosabban meg tudja mondani, a horoszkópomat, mintha szimplám rákeresnék a googlén? Egyáltalán, hogy jön ez az egész így össze?

Továbbhaladva a honlapra már a maradék életkedvünk is elmegy az erőltetett lazaságtól...
Borzalmas, inkább nem is idézek...
Miután megnéztem a CokeClub oldalát, már az msn-t se maradt erőm bekapcsolni... (-> katt a képre)


Ha valaki felvette a kapcsolatot ezzel a csodás ügynökkel, kérem számoljon be a tapasztalatairól!

Szerintem szánalmas, erőltetett ez a kampány, és a semmibe mutat.
2 nap alatt összerakott szaga van, de gondolom azért az msn-es spammelésnek van erőforrás ígénye rendesen.

Imázsreklámnak ez igen rossz...És nem hiszem, hogy túl sok fiatalt meg tud fogni...

Update: a nagy érdeklődésre való tekintettel kipróbáltam, felvettem msn-en, de RoboCoke offline volt. Erről ennyit.


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr911562213

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.03.16. 20:51:47

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

insgraphizm 2009.11.30. 12:08:59

Kedves Kontár!
Kiakasztó vagy :)
Felvállalod hogy ki se próbáltad és úgy fikázod? És még a site-al is van bajod? Ez tényleg jelent valamit.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 12:15:14

@insgraphizm: köszönöm a 'címet', igen, önjelölt reklámkritikus vagyok:D
Igen, felvállalom, mert olyan ócska a facebookos reklámja, hogy önszántából szerintem nem sok ember kattint rá, az oldal még ijesztőbb.

Azt hiszem egy plazamtévé, szálloda,vagy egy fényképezőgép reklámot is leszólhatok, attól függetlenül,hogy nem próbálom ki magát a terméket...Ez egy szabad ország:D

De ha már ilyen kíváncsi vagy rá, kb 4éve nem használtam az msn-em, és nincs kedvem ezért újraregelni rá

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 12:38:00

@insgraphizm:
na jó, a kedvedért kipróbáltam, a felhasználó offline.
"[12:35] robocoke@coke.hu: Message was not sent because the system is unavailable. This normally happens when the user is blocked or does not exist."

erről ennyit.
süti beállítások módosítása