Kövess!



2009.12.01. 23:47| Szerző: Kontárblog

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ember, aki talált egy blogot.
Itt egy ingyenes marketing előadásra invitálták meg az embereket, és bár elsősorban vállalatoknak hirdették az előadást, hiszékeny emberünk úgy gondolta, mivel ingyen még a szar is jó is van, válság is van, elnéz oda, hátha talál újat a nap alatt.

Jelentkezett is, meg is kapta a regisztrációs e-mailt
(Leslie <ingyenesmarketing@gmail.com>-ról).

Tisztelt ... !

Köszönjük hogy regisztrált az ingyenes marketing előadásra. Az adatait bizalmasan kezeljük és senkinek nem adjuk ki.

Szeretettel várjuk a megjelölt időpontban, ha bármilyen kérdése van forduljon hozzám bizalommal.

Köszönöm a figyelmét!

Üdvözlettel:

...

Marketinguniverzum Kft.

Emberünket nem riasztotta el a gmail-os cím, a honlapjuk diszkréten sminkelt & photoshoppolt ficsúrja, sem az, hogy az ingyenes előadás fül alatt íródottak dátuma 

2009. május. 28. csütörtök, 17-től 19-ig


Emberünk izgatottan várta november 26-a, 10 órát, merthogy ez az időpont szerepelt a blogban. Ám november 25-én délben egy újabb e-mailt kapott, ezúttal a marketing@marketinguniverzum.hu e-mailcímről:

Kedves ...!

Gyorsan írok, mert sürget az idő, és szeretném, ha időben értesülne a változásról.

Ön jelentkezett a Marketing előadásunkra, ami november 26-ára volt kiírva. Nagyon megtisztel az érdeklődése, de egy szerencsétlen technikai malőr miatt kénytelenek vagyunk ezt az időpontot megváltoztatni.

Az előadást természetesen megtartjuk és továbbra is számítunk a résztvételére. Az új időpont 2009 december 2-a szerda. További részletekről még a héten írok.

 

Remélem levelem még időben érkezik, és nem okoz kellemetlenséget...

További szép napot kívánok!

 

...

 

előadásról

Emberünk igencsak morcos lett... Ez az időpont neki nem biztos, hogy jó lesz...Néhány nap várakozás után is látens bizonytalansággal küszködött, így visszakereste azt a bizonyos blogot, ahonnan az egész kiindult. Konstatálta, hogy már itt is cserélték a paramétereket az e-mailben írottakra, majd próbaképpen rákattintott a postoló adatlapjára.

Emberünk itt már verejtékezve tapogatta a szíve környékét, mikor konstatálta, a konferenciát meghirdető nick a sciennetet (és az online pókert) népszerűsítő bejegyzéseket tett nem is olyan régen... Ezen a napon jelentek meg az Indexen a viharfelhők a sciennet feje felett..

Emberünk egyre vegyesebb érzelmekkel viseltetett az előadás irányába, nehezményezte, hogy 1 nappal a rendezvény előtt a "a további részletekről majd a héten írok" rész valahogy kimaradt.

 

Emberünkben felvetődött a kérdés, hogy akarja valaki a marketing tudását eladni, előadni, átadni, ha magát sem tudja menedzselni?
Ha a saját marketingje, kampányolása is inkább röhejes, mint irigylésre méltó?

Egy nullpályás, designtalan blogról indították a 'hadjáratot', az első mail egy gmail-os, a második a céges e-mailjükről jött, két külön embertől. A rendezvény előtt egy nappal szóltak, hogy csúszik egy hetet a hacacáré.  A második levélben sem szerepel a helyszín, és még pontos időpont sem. A legalján levő link egy értékesítés.com honlapra mutat, nem a sajátjukra. ( a honlapon előtte utoljára júliusban került fel friss hír). Holnap 10-kor lesz az előadás, de a 25-ei levél óta semmilyen emlékeztetést, nyomatékosítást se küldtek, azóta 3x elfelejthettem volna... A dátumváltozás miatt átírták a blog bejegyzését, ekkor már a cég neve se került fel rá. Mostanra a blogbejegyzés arctalanul lebeg a semmi közepén, minden alátámasztást és hitelességet nélkülöz.

Mégis mi a retkes fenével akartak bizalmat kelteni az emberben?
Mégis miért szimpatizálnánk mi velük, és lennénk kíváncsiak a módszereikre- ezek után?
Mégis miért gondolná bárki is azt, hogy ez egy jó cég, fel tudnak építeni egy online kampányt, vagy egyáltalán bármit, ha még a saját rendezvényük menedzselésében is 1000+1, egy laikus diák számára is orbitálisnak tűnő hibát ejtenek?
Ez az egész szervezés, és maga a kommunikáció a potenciális ügyfelek fele, több sebből vérzik!
Nem tudom, ezek után mit várnak, ki fog holnap megjelenni az előadásukon, mikor úgy kell összenyomozni az adatokat hozzá...
Az egész mintha egy antimarketing lenne, ennyire figyelmetlenül és átgondolatlanul összeszervezni egy rendezvényt szinte csak direkt lehet... Még sose kampányoltak online?
Ha maguknak így dolgoznak, hogy dolgozhatnak másnak?
Itt nem csak a +1 hétről van szó, 100 másik apró dolog van a történetben, ami megingatja a hinni akaró ember bizalmát is...
Szánalmas és röhejes, nem találok rá jobb szavakat...
Kötve hiszem, hogy ezzel bárkit meg tudnak nyerni maguknak.


Ezzel a mementóval nem lejáratni szeretném őket, távol álljon tőlem, hiszen nem ismerem a céget, és 2 db e-mailen túl semmilyen kapcsolatom nem volt velük. Csupán szeretném, ha ők, és a hasonló profilú cégek észrevennék, ha a saját marketingjük nincs rendben, nem lesznek hitelesek a marketing világában, nehezen szereznek ügyfeleket.

 


Share/Bookmark
Címkék: szopás fail átgondolatlan  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr581567778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.10. 17:37:56

Tamáskitti megjegyzése eltávolítva.
Sajnálom, ha az online világban 10 hónappal a cikk írása után már nem úgy néz ki a honlap, ahogy akkor nézett ki, arról nem én tehetek!
Amit leírtam, az akkor, az adott pillanatban 100%-ig érvényes volt.
Ezt meg kell tudni emészteni, vagy továbbtekerni a blogok között.

Sajnállak Kitti, de ez van.

tamaskitti 2010.11.25. 10:41:33

Sajnállak kontár, mert tényleg kontár vagy!

Védheted magad, de a "100 %-ig érvényes volt" dumát senki nem hiszi el. Lehúzni akarsz cégeket és dolgokat, és ebben éled ki magad! Ja, és a valós kritikát nem bírja a csőröd!!! Minek blog az ilyennek?
A nődet is megvered, vagy likvidálod, ha nem ért veled egyet? Szadista is vagy???

Szerintem magadat sajnáld, mert van miért! Általában a kis "méret" okozza a pasiknál a folyamatos kamuzás és kritika iránti vágyat! Egy nyilvános blogtól sajna nem fog megnőni!

Kitti

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.25. 10:59:12

@tamaskitti: elhiszi, aki még akkor olvasta a postot,amikor úgy nézett ki a honlap.

Nekem nem hiteles az a cég, akinek a honlapján a legfrissebb információk fél évesek, akik meghirdetnek egy konferenciát, és aztán szó nélkül lemondják, akik támogatnak,promotálnak egy olyan rendszert, melynek vezetői ellen eljárás folyik sikkasztás ügyében(Scienet).

Odaírtam, hogy nem lejáratni kívánom a céget, de mivel válaszra sem méltatták az e-mailjeimet, úgyéreztem, meg kell írnom a dolgot, mert számomra átlátszóan szánalmasak, és átverve éreztem magam.

Ugyanígy te sem vagy nekem hiteles, hiszen csak az én dolgaimhoz, és csak ehhez a posthoz szólsz hozzá- bizonyítékok és alátámasztások nélkül.

Az ilyet hívják bérkommentelőnek.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.25. 11:03:43

@tamaskitti: a személyeskedés pedig az érv nélküli gyengék fegyvere, amiben az a legnagyobb gáz,ha mellélőnek:)
süti beállítások módosítása