Alig hevertük még ki Vatera Vera távozását, máris és ismét akcióba lép a másik oldal.
A http://www.depo.hu/bea oldalon Bea köszönt minket.
Megvallom őszintén, nekem az ő sztorija kb ugyan annyira hiteles, mint Vera volt az elején. Nem tudnak meggyőzni, hogy ez nem eleve válasznak indult a Vatera kampányára. Mitől lennének egy betűvel is hitelesebbek?
Részemről azért jár inkább nekik a pirospont, mert az elején tényleg vírus jellege volt a dolognak (minden oldalon találgattak, vajon lakossági replay, vatera direktben aláfűtés, vagy valóban depo.hu van az ügyben), és mert (egyelőre) nem használnak offline eszközöket.
Megvallom őszintén, sokkal jobban tetszett volna a Vaterás kampány, ha a cég nem lesz olyan mohó, hogy offline is reklámozza a céget. Szerintem a netes kampány önmagában is hozta volna a számokat, így viszont sokak szemében veszítettek a hitelességükből, és lett a történet lerágott csont... Egy ilyen online üzlet esetén szerintem az online marketing a leghasznosabb. Elhiszem, hogy a rádió, tv reklámok is hoztak új regisztrálókat, és növelték az ismertséget, de meg kell kérdezni, hányszor került ez többe, mint az online elérés, és hozott-e akkora hasznot?
Átevezve ezen itt van nekünk Depó Bea, egy újszülöttnek izgalmasnak tűnő történettel.
Kíváncsi vagyok, mit fognak kezdeni most magukkal, hogy Vera (gondolom nem véletlenül pont most) lelépett a színről. Úgy sejtem hallunk mi még róluk...
A hírért köszönet reklámfail-nek!