Felhívás:
Most estem neki a diplomamunkámnak ökomarketing, fenntartható marketing, környezetbarát marketing témakörben.
Szükült a célpiac:
a natúr és biokozmetikumokról írok.
Elindulok az etikus marketingtől, a fair-trade-n át az állatkísréletektől mentes termékekig, bojkottokkal tarkítva. Ezután jellemzem a kozmetikai piacot, majd azonbelül a natúr és biokozmetikumok gyártóit, és rátérek vélhetőleg a Lush és a BodyShop kommunikációjára, lekutatom őket, és készítek egy fiktív hazai bevezetőkampányt, merthogy bár kapható itthon már a termékük, nem nagyon promózzák...
Ha a kedves Olvasóm olvasott e témához kapcsolódóan könyvet, cikket, ami szerinte érdemben jóljöhet nekem, vagy esetleg ismer 'gurut' , kontaktot a témában, kérem ne türtőztesse magát, ossza meg velem! (kontarblog@gmail.com ).
Elég nehéz keresztezni érdemben a marketinget a környezetbarátsággal, vannak cégek, akik úgytesznek, mintha, és vannak, akik tényleg 'zöldek'. És vajon itthon van-e érdemben piac nekik? Miért van a BS mégcsak webshop jelleggel jelen? Ki vásárol a Lushban?
Ha van ötleted, tanácsod a témához, ne türtőztesd magad!
Köszönöm!
2010.01.01. 15:16| Szerző:
Kontárblog
|  | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr551645088
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.