Kövess!



2010.01.01. 15:16| Szerző: Kontárblog

Felhívás:
Most estem neki a diplomamunkámnak ökomarketing, fenntartható marketing, környezetbarát marketing témakörben.

Szükült a célpiac:
a natúr és biokozmetikumokról írok.
Elindulok az etikus marketingtől, a fair-trade-n át az állatkísréletektől mentes termékekig, bojkottokkal tarkítva. Ezután jellemzem a kozmetikai piacot, majd azonbelül a natúr és biokozmetikumok gyártóit, és rátérek vélhetőleg a Lush és a BodyShop kommunikációjára, lekutatom őket, és készítek egy fiktív hazai bevezetőkampányt, merthogy bár kapható itthon már a termékük, nem nagyon promózzák...

Ha a kedves Olvasóm olvasott e témához kapcsolódóan könyvet, cikket, ami szerinte érdemben jóljöhet nekem, vagy esetleg ismer 'gurut' , kontaktot a témában, kérem ne türtőztesse magát, ossza meg velem! (kontarblog@gmail.com ).

Elég nehéz keresztezni érdemben a marketinget a környezetbarátsággal, vannak cégek, akik úgytesznek, mintha, és vannak, akik tényleg 'zöldek'. És vajon itthon van-e érdemben piac nekik? Miért van a BS mégcsak webshop jelleggel jelen? Ki vásárol a Lushban?
Ha van ötleted, tanácsod a témához, ne türtőztesd magad!

Köszönöm!


Share/Bookmark
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr551645088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása