Kövess!



2010.02.08. 13:57| Szerző: Kontárblog

Tisztelt Nana!

Hónapok óta próbálok leiratkozni az Astronet napi horoszkóp és a Mindmegette napi hírlevelükről-sikertelenül (a hírlevelek elég szűkszavúak, a mostani apropó az, hogy 5.-én és 6.-án is ugyan azt a horoszkópot küldték ki). 

Az utóbbi egy ideje már

Jaj! Ez a link nem működik.

 feliratú problémát jelez, az előbbi pedig azt várja tőlem, hogy a -levélben egyébként el nem küldött- felhasználónevemen, és szintén már az évek alatt 40x elfelejtett jelszavamon jelentkezzek be a nana főoldalán, és itt a regisztrációs űrlapon vegyem ki a pipa jelet a hírlevél négyzetből.

Egyrészt nem értem, hogy egy Axel Springer lap miért nem képes megoldani egy automatikus leiratkozást az adott helyre kattintva (pedig erre még a legszutykabb hírlevelek is képesek).
Másrészt nem értem, miért várja el a cég, hogy az ember x év elteltével is emlékezzen a felhasználónevére, hogy tudjon egyáltalán jelszó-emlékeztetőt küldetni, hogy be tudjon lépni, hogy törölni tudja a hírlevél-feliratkozást (azt már nem is mondom, hogy az a mailcímem, ahonnan átirányítottam a mostanira, már nem él, így a jelszóemlékeztetőt küldhetik a Sóhivatalba). Nana írlevél leiratkozás

Most ott szakadt el a cérna, hogy miután több helyre is (központi mailcímek,amit a honlapon találtam) küldtem e-mailt leiratkozás tárggyal -természetesen teljesen feleslegesen megpróbáltam feleleveníteni a felhasználónevemet, és így leiratkozni végre-valahára a rendszerből.
Jó félóra próbálkozás után végre sikerült belépnem, mire egy ablak fogadott, hogy a legújabb törvénymódosítások szerint kötelesek elkérni minden regisztrált ilyen és ilyen személyes adatait.


Dühödten kerestem a regisztráció törlése gombot, de egyszerűen csak akkor engedett tovább a rendszer a saját regisztrációm törléséhez, és a nyomorult hírlevelek lemondásához, ha további 2-3 személyes adatomat megadom nekik.

Többször is olvastam az egy oldalon a sikertelen leiratkozásokról, de ez komolyan mondom egy olyan pillanat volt, amit még soha nem éltem át.

Hónapok óta próbálok leiratkozni 2 db nyomorult hírlevélről (a mindmegette 3db ételrecept linket tartalmaz), (a horoszkóp pedig, mint a képen is látszik, a '99-% reklám, 1% tartalom, és még azért is kattints a tovább gombra' jegyében íródott, melyhez külön gratulálok) 4-email, jó egy órányi kattintgatás és bosszúság után még további adatokat kérnek tőlem!

 Még az se tud szabadulni Önöktől, aki akar! Ez nem túl jó stratégia, lévén, hogy nemcsak, hogy semmi értelme továbbra is mailekkel bombázni azt, aki nem kíváncsi rád, (pénz és idősporolás) de igen könnyen magukra is haragíthatják az embereket így- és itt rá az élő példa.

Le szeretnék iratkozni a hírlevelükről 1 db kattintással. Miért nem teszik ezt lehetővé?

Köszönettel: Kontár
kontarblog@gmail.com ( ha esetleg le szeretnének írni a hírlevélről...)

Update:
Érdekes nézni a statisztikám, szinte hetente látom, hogy valaki a 'nana-hírlevél-leiratkozás', 'astronet hírlevél leiratkozás' szókapcsolatokkal talál rám. Talán ez jelent valamit, nem, Tisztelt Nana?
Most a napokban, szinte napra pontosan a nyílt levelem írása után egy hónappal, kaptam tőlük egy levelet, hogy szíveskedjek megírni a mailcímet, amivel le akarok iratkozni (ott volt a post végénis direkt, biztos nem látták)

Erre ma egy levélke vár a postaládámban:
Szia!NE haragudj hogy kéréssel illetve kérdéssel fordulok hozzád!Hasonló cípőben járok, nem tudok leiratkozni a nana és astronet hírlevélről de már nagyon sokszor megkíséreltem! Tudnál nekem ebben segíteni, hogy ezt hogyan tehetem meg? Nagyon bosszantó már, hogy hónapok óta szinte fels e lépek az oldalra mindig csak annak érdekében léptem fel, hogy tudjam törölni a hírlevete, teszem hozzá ez nem járt eredménnyel..Segítségedet előre is köszönöm!

Tisztelt Nana! Talán nem illett volna sűrű bocsánatkérések közepette már réges régen változtatni ezen a hírlevélküldő módszeren? Jó az Önöknek, ha magukhoz láncolnak a hírlevelükkel olyan embereket is, akik már réges régen nem akarják Önöket olvasni? Önök szerint így pozitív benyomás alakul ki az emberekben Önökről?

Várom őszinte válaszukat!


Share/Bookmark
Címkék: hírlevél honlap  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr101738189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.02.08. 22:10:22

hát ez tényleg eléggé érdekes. főleg, hogy leiratkozásnál kérnek további személyes adatot...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.08. 22:27:48

@safranyn: hát igen,ez gondolom a rendszerük átka, bele van építve,hogy a törv.mód. után az 1.bejelentkezéskor kérjen bővebb adatokat.dehát így elég hülyén veszi ki magát.

forgacsmariann · http://www.marketingmorzsak.com/ 2010.03.16. 13:11:07

Akkor Te végre már nem kapsz hírlevelet?
Én elég gyakran iratkozom fel hírlevelekre, de most áldom a szerencsém, hogy a nana és az astronet "rendszeréhez" még nem volt szerencsém.
Én kitaláltam egy Szerdai Szánalmas Spam rovatot az oldalamon, amit szégyenfalként használva bemutatom az előző hét spam termését. Hátha ez egy idő után majd használ.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.16. 15:03:23

@forgacsmariann: nem, a post megjelenése után 1-2nappal megszűnt a jelenség szerencsére.

nem rossz5let ez a SZSZSZ:) ezt is beteheted,hátha változik valami tőle:)

JobbanTudom 2010.03.20. 16:52:06

@forgacsmariann: Zseniális! Idegenek termését is kiteszed vagy csak a saját termést? :D
süti beállítások módosítása