Kövess!



2010.02.11. 23:43| Szerző: Kontárblog

A felsőoktatási-felvételi háborúban mindent szabad!
A Károly Róbert főiskola a facebookon támad, a Pécsi Tudományegyetem egy Sims-szerű játékkal csalogat, bár korábban WC-papírral kampányolt.
Most a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája is harcba száll, az utolsó napokban ezzel a bannerrel próbálják a hallgatókat magukhoz édesgetni.

 
Számomra némi ellentmondás rejtőzik a sorok között...

Természetesen élni tanítunk

Ugyanakkor a banner a másik pillanatban azt mutatja, hogy ha hozzájuk kerülsz, térítésmentes könyvek, és kollégiumi házhozszállítás, és szinte ingyenes kollégium, laptop és net vár.
A facebookon is ezzel kampányolnak, sőt, még pénzt is lehet nyerni...

Namármost nekem ebben súlyos ellentét feszül: hogy tanítanának engem élni, ha a seggem alá rakják a netet, laptopot, kollégiumot, jegyzeteket? Nekem nincs is más dolgom, csak hogy üljek, és tanuljak. Hol itt az 'élni tanítás'?
Vagy már a bank/szállodaigazgatói életet tanítják meg, hogy hogy kell élni? Még éppenhogy ingyenes menzát kéne csinálniuk, és tényleg levennének minden problémát a kezdő főiskolás vállára-de pont attól a leckétől fosztják meg, hogy milyen egy saját internet-előfizetést kötni, albérletet bérelni, vagy kollégiumi helyekért harcolni, jegyzetek után kepeszteni, könyvtárban göngészgetni, stb...

Nekem ez inkább egy kényszeredett hirdetésnek tűnik, számomra azt kiabálja, 'mindent megadunk, csak gyere hozzánk tanulni'.

A honlapjukat inkább most nem is elemzem, bőven elférne még egy postba...
Elég sokmindennek iskolapéldája lehetne...

Ami még feltűnt, az a természetesen szó hangsúlyozása( meg a háttér), mely valami ökológiai, fenntarthatósági, bio, vagy hasonló jellegű képzést, vagy kezdeményezést, programot feltételezne- hát én ilyet nem találtam náluk.

Ha valakinek sikerült rájönnie, mit jelenthet az 'ingyenes házhozszállítás a kollégiumból' kifejezés, kérem ossza meg velünk-vannak rá tippjeim:)


Share/Bookmark
Címkék: facebook honlap  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr951750963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.12. 00:22:54

Teszem hozzá: bannerban hirdetni? Aki ide tart, az vajon használ adblockert? Szerintem nagyobb részük igen :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.12. 00:25:39

@Konrad: e szó hallatán mindig felszisszenek:D ember:D
amúgy ott is van marketing szakirány, remélem azért legalább ők nem használnak:)

sidney young 2010.05.27. 18:36:59

Tényleg szar suli. Túl sok jó dolgot írtál. Ez felháborító. Mindenki rohadjon meg. Ez Magyarország. Aki nem szív az idióta.

A posztolóról annyit, hogy még helyesen sem tud írni. Vajon féltékenységből írt, mert nem járt soha felsőoktatási intézménybe vagy csak gyökér?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.27. 19:55:44

@sidney young:
Nem,nem vagyok féltékeny a MÜTF-re, bár soha nem is jártam oda, sőt nem is nagyon ismerek olyat,aki oda jár(t), gyatra helyesírásom ellenére bizony én is egy igen patináns felsőoktatási intézmény végzős hallgatója vagyok.

Én bannerekről,reklámokról írok a blogomon-puszta kedvtelésből,nem az intézményeket minősítem.

Ha még egyszer elolvasnád a postot,nem csak fröcsögnél, akkor rádöbbennél, hogy nekem azzal van problémám a banner kapcsán, hogy milyen az iskola.
Hanem azzal az ellentmondással, hogy "Élni tanít" miközben mindent a szádba rak...
Jómagam is megküzdöttem azzal a problémával, hogy nem is olyan egyszerű albérletet találni,a megfelelő könyveket, jegyzeteket beszerezni,és pl internetelőfizetést kötni.
Megtanultam sok-sok leckét belőle,mert ez az élet.
Ha a 18-20éves fiataloknak ezt a segge alá rakják, és csak 23-25évesen döbbennek rá, akkor az bizony igen kései pofon lesz...
Szerintem ez az igen nagy ellentét feszül a bannerben. Élni tanít,miközben valójában egy jótékony burokba zár.
Gondold végig.
Aki nem szív az egyetem alatt,az igen későn tanulja meg, hogy milyen is az igazi élet,ahol nincs 'kedvezményes kollégiumi lehetőség' mindenkinek...

adelaide2 2011.01.27. 15:05:25

www.mutf.hu/oko-menu/2441-mitolokomutf

Az ingyenes házhoz szállítás a kollégiumból nekem se tiszta.
süti beállítások módosítása