Kövess!



2010.03.05. 07:05| Szerző: Kontárblog

Valuska csiripelte a twitteren/szabó simon vírust kerget, társadalmi célú reklám/ , és megmondom őszintén, elsőre nem is igazán tudtam hova tenni a honlapot.
Aztán amikor a srác arca az introban eltorzul, egyből beugrott az egészhez a Domestos reklám:D
De nem? Zavarbaejtő a hasonlóság:)


A honlapon a perem alatti szagú intró után hatalmas izgalmak várnak rád, kattints a képre, előre inkább nem is lövöm le a poént:)

Az újságra kattintva érdekességeket is olvashatunk, információkat, híreket, bár az egész elég egyéni módon van tálalva....
Tulajdonképpen itt ér össze az egész, ez egy, a védőoltások szükségességét hangsúlyozó társadalmi célú weblap van szemeink előtt.

 Megmondom őszintén a kezdeményezés maga tetszik, és a megvalósítás feltételezett alapgondolata is barátságos nekem. De. Szerintem a látványhoz képest túl kevés 'akcióval' kecsegtet, többnek mutatja magát, mint ami. Az újságra pedig vajmi kevesen kattintanak szerintem, érdemesebb lett volna az egészet legalább egy felső menüsorba építeni, mert mit ér a design, ha nem jut el odáig az ember.
Szép ötlet, de a kivitelezés az én szememben nagyon kitörte az egész bokáját...
Nem fog vírusként terjedni, egyrészt, mivel nem lehet egyszerűen továbblinkelni, másrészt meg mert igazából szerintem csalódik benne az ember. Nagyobb durranásra számít.
Persze, egy társadalmi célú reklámhoz ez teljesen jó, de nekem nem elég hatásvadász ahhoz, hogy 7x forwardolt levél legyen belőle...


Share/Bookmark
Címkék: nonprofit honlap  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr141810255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.05. 12:20:45

óóó bazz rosszra kattintottam, bejön az oldal nagyon, de a rosszat ixeltem be:S

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.05. 12:24:04

@zéka: hm, hát sztem jót x-eltél be, mert 1órával ezelőtt még nem volt pozitív szavazat:) és a negatívak száma nem nőtt:) köszi, hogy szavaztál
süti beállítások módosítása