Kövess!



2010.03.11. 22:35| Szerző: Kontárblog

Megakadt a szemem ezen a három részre osztódó maxikreatív pályázaton, úgyhogy közhírré teszem, a közjónak:

Kreatív pályázat marketingszakma iránt nyitott diákoknak 

  • I. A La Festa 3in1 termékének 2010-es kommunikációja - értékesítés növelő kampány
  • II. Projektoros DVD lejátszó – termékbevezetés
  • III. A ‘80-as évek csokija 2010-ben – újrapozícionálás BTL eszközökkel

Ezen 3 kategóriában lehet gondolkodni, maximum 3 fős csapatban, nappalitagozatos hallgatóknak 2010. április 30-ig, csapatonként 100.000 Ft, valamint csapattagokként Brand Camp belépő díjjazásért.

Bővebben katt

Megmondom őszintén, ha lenne épp most erre időm, vagy sikerülne klónoztatnom magam, egészen biztosan beneveznék, még a briefek is tetszenek.
Nomeg a Brand Camp miatt is:D Mindkét évben voltam, és kihagyhatatlan élmény egy marketing iránt érdeklődő egyetemistának.

Két apró észrevételem lenne:

-kb 3x többen jelentkeznének 1-1ilyen versenyre, ha jobban a hallgatói időszakokhoz lenne igazítva, és nem az utolsó 2, vizsgazidőszak előtti zh hétben lenne a leadási határidő.
-nem értem, ilyen feladatoknál miért tudnak ilyen szép brief-et írni, és az egyetemen miért nem látok én ilyet évek alatt se ilyen konkrétan megfogalmazott, informatív leírást... Ilyenkor önkéntelenül is eszembe jut, aki nem ért hozzá, az tanítja...


Share/Bookmark
Címkék: verseny  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr71832804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qlman88 2010.03.11. 23:40:12

és pontosan hol találom a pályázat kiírást?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.11. 23:44:45

@qlman88: bocsi, a nagy sietségben tényleg lemaradt:D
www.trafficbtl.hu/palyazat/ , mostmár linkeltem a szövegre is:)
köszi!

JobbanTudom 2010.03.12. 07:45:44

Én meg nem vagyok nappalis :(

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.03.12. 19:31:50

Kontár, tökéletesen egyet értek, nem értem miért nem a nyári időszakra időzítik az ilyeneket, vagy legalább a félév kezdetekre, szívesen dolgoznék ki ötleteket a projectoros dvd lejátszóra, de mikor???

Te melyikre mozdulnál rá?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.13. 22:30:16

@Artuum: köszi,én tuti október végére tenném a leadási határidőt, akkor mindenkinek ok, a tavaszi félév a végzősöknek eleve parás...

melyikre mozdulnék? hát a harmadikra:) nekem valamiért a sportszelet lebeg a szemem előtt. ha kellek egy csapatba külsős brain-nek, egy fél délután alatt biztos vagy másfél-tucat ötletet össze tudnék szöszölni, de írni nem lenne időm sajna...
süti beállítások módosítása