Kövess!



2010.03.28. 01:05| Szerző: Kontárblog

Mi köti össze a gurulós bőröndöt, a nőt, és a mosóport?
Hát persze, hogy az innováció! Mi másra is gondolhatnánk,nem?...

Az úgy kezdődött, hogy megláttam ezt a hirdetést. >
Rögtön beugrott, 'innovatív nőknek'- egy kapszula, amit csak be kell tenni a mosógépbe (nem kell méregetni a mosóport, wow...)- akkor tulajdonképpen ez tökéletes megoldás a lusta férfiak csoportjának is, nem? :D Sőt, ez esetben az innovatív ekvivalens a lustával?:D

Rákattintottam, megláttam a, már több helyen is olvasott kiállítás hírét, majd lejjebb tekerve kiszúrtam
A videót. Hát mit mondjak, nehéz lett volna szó nélkül elmenni mellette:)
Létay Dóra /súgták/ karaktere elég sokat dob a spotokon, már csak az a kérdés maradt bennem, mégis mi köze ennek az egésznek a mosóporhoz?

Tovább kutatkodva leltem erre a videó-sorozatra: Élhet-e nő nélküle ..., szerintem ez volt a leg hiánypótlóbb:

Van köztük néhány mókás, és van jópár pihent, ami a szokásos 'szívlapáttal ütném, aki ezt kitalálta' érzést hozza ki az emberből.
A honlapra visszatérve esett tulajdonképpen le, hogy ott csak szavazni lehet, hogy Dóra milyen remek innovációs termék nélkül próbáljon meg élni egy hét múlva, és ehhez mutatják be az alternatív megoldásokat- de ezek folytatásai is már fent vannak a youtube-on ugye... Ez azért itt igencsak el van rontva... Ki fog ezek után felmenni a honlapjukra?:D Mókás spot megvan, mosópor kit érdekel?

A képzettársítás -tesztjeim alapján- tényleg nem megy mindenkinek elsőre, (szinte mindenki megkérdezte, mi a franc köze van ennek a mosóporhoz?) de el kell ismernem, ez egy, a szegmenshez képest igen egyedi, mókás próbálkozás. Mosóporos továbbküldésre méltó spotot eddig csak egyet ismertem:D

Merész ötlet, és ha hozzáveszem a kiállítást is, nem is olcsó, de nekem tetszik:)

Ez valahogy több, mint egy átlagos mosópor reklám:D
Talán sikerül átlépni a sárga ingnyakon, és a mellényzsebbe rejtett paradicsomon?

UI:Az viszont örök kérdés marad bennem 1-1 ilyen ' modern termékinnováció' láttán, hogy a cégek nem érzik-e röhejesnek, hogy folyton magukra licitálnak, és a következő termékük mindig legalább 30% -al jobb, gyorsabb, tartósabb, legalább 1,5x annyi pengéje van, vagy legalább 40%-al több aktív összetevőt, intelligens molekulát, és kimondhatatlan alkotót tartalmaz, mint az előző széria...


Share/Bookmark
Címkék: nők honlap  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr921874028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pista bá 2010.04.08. 21:25:11

de szar

most néztem meg párat, gagyi

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.08. 21:28:16

@Pista bá: nekem tetszik!:)
Egyre jobban:)
(Talán bennem van a hiba..)
süti beállítások módosítása