Ez egy fokkal jobb, kidolgozottabb a koncepció a Citroentől, az előző bannerjükhöz képest, itt főleg szerintem a nyelvi zsonglőrködésre mentek rá- bár az ultrahangos magzatkép isigencsak meglepő elsőre.
Másodszorra is, de engem megfogott a társítás:)
'Kedvező áron teszi elérhetővé a technológiát' nekem valahogy nem veszi be a gyomrom...
De a 'Hihető ajánlatok' rávilágít az autóreklámok nagy rákfenéjére, az apróbetűre, a a megcsillagozott adatokra, és a 'kép csak illusztráció' feliratokra.
Épp este találtam egy reklámszlogent, ami jól illusztrálja ezt a patthelyzetet:
'Nálunk annyiba kerülnek az autók, amennyiért a reklámok hirdetik'.
Ilyeneket olvasva szerintem -remélem- igen sok marketinges elgondolkodik, vajon hova tart ez a szakma...
Nade vissza a bannerhez, kezdjünk egy kis instant márkaasszociációba, hamár az autó nevét nem árulták el előre, legalább ezt találjuk ki:
Szerinted a Citroen-baba fiú lesz-e, vagy lány?:)
Szavazz!