Kövess!



2010.03.30. 08:12| Szerző: Kontárblog

Ez egy fokkal jobb, kidolgozottabb a koncepció a Citroentől, az előző bannerjükhöz képest, itt főleg szerintem a nyelvi zsonglőrködésre mentek rá- bár az ultrahangos magzatkép isigencsak meglepő elsőre.
Másodszorra is, de engem megfogott a társítás:)

'Kedvező áron teszi elérhetővé a technológiát' nekem valahogy nem veszi be a gyomrom...
De a 'Hihető ajánlatok' rávilágít az autóreklámok nagy rákfenéjére, az apróbetűre, a a megcsillagozott adatokra, és a 'kép csak illusztráció' feliratokra.
Épp este találtam egy reklámszlogent, ami jól illusztrálja ezt a patthelyzetet:
'Nálunk annyiba kerülnek az autók, amennyiért a reklámok hirdetik'.
Ilyeneket olvasva szerintem -remélem- igen sok marketinges elgondolkodik, vajon hova tart ez a szakma...

Nade vissza a bannerhez, kezdjünk egy kis instant márkaasszociációba, hamár az autó nevét nem árulták el előre, legalább ezt találjuk ki:
Szerinted a Citroen-baba fiú lesz-e, vagy lány?:)
Szavazz!
 


Share/Bookmark
Címkék: autó  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr871879556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása