Kövess!



2010.05.21. 13:46| Szerző: Kontárblog

Hirtelen köpni nyelni nem tudtam, mikor megláttam ezt a videót. Elég lassan esett le, hogy ez a filmecske a Niveá-t reklámozza egy standup comedy mókás jeleneteivel. Az alapötlet szerintem nagyon ütős, bár a bankszektorban mind az OTP, mind az Axa elsütött már ilyen poént, ebben a kozmetikai szegmensben ilyet még nem láttam.

Két nagy problémám van a videóval: iszonyat hosszú, és nagyon erőltetett az eleje.
A kiindulópont szerintem nagyon jó, szponzorált termékek beinjektálása ilyen jelenetekbe, vagy akár termékekről készült vicces szituációk sok embert meg tudnak fogni.
De 5 percig nem sok átlagember fogja ezt nézni, főleg nem a friss anyukák, akikhez leginkább szólni akarnak. Fél perces adagokban sokkal fogyaszthatóbbak lennének, ahogy az OTPs bannerek is vannak.
Illetve szerintem picit jobban kapcsolódhatna a szöveg az alaptermékekhez, a babaápolószerekhez, a  női kozmetikumokhoz(bár ez gondolom rögtönzött...)
Ami még zavaró nekem, az a közönség, amikor nem nevetnek a poénoknál... Én a helyükben azért próbáltam volna motiválni őket, hogy nevessenek a kisebb vicceken is, mert ugye kutatások bizonyítják, hogy azok a filmek, amik alatt bevágott nevetések vannak, viccesebbnek tűnnek a hallgatóság számára, mint azok, amiknél ez nincs. 

Összességében szerintem az alapötlet kíváló, de a megvalósítás nem túl fényes.


Share/Bookmark
Címkék: nők  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr301994320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.22. 14:10:55

@a katona fehérben: aha,köszi az infót,igazából én nem nagyon nézek tvt,szóval nekem amúgy ezek a standup comedy-k kimaradnak.
süti beállítások módosítása