Hirtelen köpni nyelni nem tudtam, mikor megláttam ezt a videót. Elég lassan esett le, hogy ez a filmecske a Niveá-t reklámozza egy standup comedy mókás jeleneteivel. Az alapötlet szerintem nagyon ütős, bár a bankszektorban mind az OTP, mind az Axa elsütött már ilyen poént, ebben a kozmetikai szegmensben ilyet még nem láttam.
Két nagy problémám van a videóval: iszonyat hosszú, és nagyon erőltetett az eleje.
A kiindulópont szerintem nagyon jó, szponzorált termékek beinjektálása ilyen jelenetekbe, vagy akár termékekről készült vicces szituációk sok embert meg tudnak fogni.
De 5 percig nem sok átlagember fogja ezt nézni, főleg nem a friss anyukák, akikhez leginkább szólni akarnak. Fél perces adagokban sokkal fogyaszthatóbbak lennének, ahogy az OTPs bannerek is vannak.
Illetve szerintem picit jobban kapcsolódhatna a szöveg az alaptermékekhez, a babaápolószerekhez, a női kozmetikumokhoz(bár ez gondolom rögtönzött...)
Ami még zavaró nekem, az a közönség, amikor nem nevetnek a poénoknál... Én a helyükben azért próbáltam volna motiválni őket, hogy nevessenek a kisebb vicceken is, mert ugye kutatások bizonyítják, hogy azok a filmek, amik alatt bevágott nevetések vannak, viccesebbnek tűnnek a hallgatóság számára, mint azok, amiknél ez nincs.
Összességében szerintem az alapötlet kíváló, de a megvalósítás nem túl fényes.