Kövess!



2010.05.25. 08:49| Szerző: Kontárblog

Elszörnyedve néztem a Szerencsejáték Zrt legújabb, Luxoros bannerét (katt a képre).
Ennyires semmitmondó, unalmas és jellegtelen bannert készíteni, jóváhagyni, és fizetni érte...
Senkinek se tűnt fel, hogy ez már köszönő viszonyban sincs a 'mindenről az jut az eszébe' típusú lottóreklámokkal?
Sőt, én egyre inkább azt érzem, csökken a színvonal..
Nem is igazán látom az összefűző motívumot a reklámok között, random hol egy ilyen, hol egy olyan kampány jön.
Bő egy éve retardált autós plakáton hirdettek, szeptemben erotikus banneren láttam őket, januárban már Kálloy Molnár Péter farsangi jelmezeit csodálhattuk, most meg ez az unalmas banner...

Gondoltam, megnézem, honlapjukon most éppen melyik kampány elemei találhatóak.
Nem tudom, meddig marad ez így, de a szerencsejáték.hu oldalon jelenleg egy egész oldalnyi enter, végtelen sárgaság van a lap aljáig. Ott a kilépés gomb pedig nem csinál semmit.
Úgy érzem, kicsit kicsúszott a marketing kezéből az irányítás...Lenne mit helyrerakni.


Share/Bookmark
 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr812027849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medve11 2010.05.25. 09:19:08

Kontár, egyszer körbefog az utcán a sok cég és reklámügynökség, és meglásd, agyonvernek :)
(aztán neked már nem lesz jobb ha a naturaqua parkot csinál a kis halmodból...)

de szeretlek olvasni!

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.05.25. 09:30:21

@Medve11: Nem lenne sokkal jobb, ha a sok cég és reklámügynökség inkább elgondolkodna, önkritikát gyakorolna, majd azt mondaná: "- Hát, ebben azért lehet valami. Vajon mit tudnánk javítani rajta?" Aztán csinálnának egy csomó piszok jó reklámot... :D Kontár pedig kekeckedési lehetőségek nélkül maradna. Utópia : )

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.25. 09:34:03

@Medve11: :D
szerintem olyan dolgokat veszek észre,amiket kis odafigyeléssel ők is észrevettek volna.
screencast.com/t/NWY1MmNhMTg
a honlapjukon még most is van egy fél oldalnyi enter pluszba, de már kilép a kilépés gomb. Ezek szerint a hosszúhétvégére egy félig kész honlapot hagytak ott. Ez szerintem nem túl profi.
A banner nem tudom, milyen kampány 'alkotóeleme',de így önmagában elég röhejesen néz ki,ezt bárki elmondhatja.
Én csak tartom a tükröt:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.25. 09:36:20

@Creality: @Medve11: ha jó reklámot csinál valaki,én azt is megírom:)
sőt,ha egy kis eszük lenne, megkérdezhetnék, én hogy csinálnám:)
süti beállítások módosítása