Kövess!



2010.06.12. 19:00| Szerző: druszilla

Igen, a várva várt VB elkezdődött!:)

Bár a magyar médiában állítólag nem nagyon érződik különbség, azért én leszögezném, hogy ilyenkor igenis minden erről szól. Remek spotok, kreatív ötletek… a reklámcégek megpróbálnak kilábalni a válságból, újra felfelé törni a VB adta lehetőségekkel. Minden plakátról, bannerről focilabdák pattognak felénk.

Az egyébként igen egyhangú, unalmas és számomra semmitmondó plázareklámok között találtam egy „gyöngyszemet”: az Allee végre mondott is valamit, nem csak azt, hogy helló létezünk:



Megpillantottam az elsőt és örömmel fogadtam, hogy így kedveskednek. Lelki szemeim előtt láttam, hogy a nagy meccsek idejére felolvasóesteket, bemutatókat hirdetnek meg, alternatívaként a tesztoszterontól fűtött kanbulik helyett és mindenféle csajos programokkal kecsegtetik a nagyközönséget.
Nem meglepő, hogy a VB reklámoknak már nem csak a férfiak a célközönsége, hisz komoly bevételi a forrás az estére magányosan maradó hölgyek hada.

Aztán egyszer csak szembe kerültem egy másik plakáttal és összezavarodtam. Hogy minden a fociról szól? VB idején ez alap. Akkor az előző csak délibáb volt?


„Hívd minden focifanatikus barátodat, és adjátok át magatokat a szurkolás felszabadult élményének együtt!” ( Ez a rész egyébként szerintem a fölösleges reklámszövegek mintapéldája, nem tudok mit kezdeni vele.)

Ugye, hogy nem stimmel ezzel valami? Nem szép dolog ilyet csinálni!
A kedves foci elől menekülő plázaimádó hölgyemények csalódni fognak. Ez így bizony nem frankó.

A kérdés: Hogy lehet ezeket egyszerre megvalósítani? Gondoltam én mindenféle tér-idő csúsztatásokra, de tán a technikában még nem tartunk ott. :)

Kétlem, hogy épületen belül vagy egyáltalán környékén meg lehet oldani, hogy valami focimentes övezet legyen úgy, hogy közben odacsődítjük a drukkereket.

Döntsük már el, hogy a pasikat vagy a nőket szeretjük!


Share/Bookmark
Címkék: pláza  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr712076760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.12. 23:19:50

hát ez így tényleg elég röhejes, igazán eldönthetnék, hogy most kiknek kedveznek,mert a medencét se lehet belehu...

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.14. 14:12:15

Ez óriási nagy bukta. :)) Talán abban reménykedtek, hogy elfelejtik az első plakátot az emberek – ami figyelembe véve, hogy reklámról van szó, elég furcsa ábránd.

Amúgy teljesen jók ezek az anti-focis megközelítések. Egy ismerősöm mondta, hogy valamelyik csajos ruhaboltban a döntők ideje alatt 25%-os kedvezmények lesznek. Abszolút jó ötlet.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.14. 14:18:47

@ad-renalin: Azért is figyeltem fel rá, mert megtetszett ez a hozzáállás, és az ilyen "anti-focis" (hadd idézzelek Téged) promók mindig jól csapódnak le, tekintve, hogy a potenciális közönség óriási, ahogy a vb-nek is és nagy igény van rá... De ez így nem jött össze :S
És még vmi: nem tudod melyik ruhabolt az? :D

Irgalmatlan Szamaritánus · http://reklamarc.blog.hu 2010.06.14. 16:32:02

Szééép! Szerintem úgy gondolták, hogy anyu és apu elmegy a plázába, apu nézi a focit "szabadtéri környezetben" anyu meg elmegy az író olvasó találkozóra :). Egyetértek veled, tényleg minden a focitól hangos, és néhány tényleg ötletes focis reklámtól eltekintve rettenetes mennyiségű gagyival öntenek nyakon minket ilyenkor a cégek!

pgo 2010.06.14. 16:42:14

... és a Sparban sem tudtam egy gondola mellett elhaladni, hogy ne találkozzak vb-s promóval.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.14. 17:43:01

@druszilla: Sajnos nem tudom, de majd utánanézek. :)

siófoki35 2010.06.18. 00:21:18

a Matchban láttam sima kakaós nápolyit FOCI NÁPOLYI dizájnnal árulni, de a múltkori vb alatt volt "6:3" nevű, focilabdás dizájnjú kördobozos kockasajt.

(Amúgy az első képen csak nekem szúrja ki a szemem a rövidnadrág+tűsarkú cipő páros? Ez a mai divat mikre nem képes...)

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.19. 11:30:39

@siófoki35: Vannak remekül kitalált és jól pozícionált "focimárkás" termékek, de többségükre csak ráhúzzák, hogy most legyen valami focis rajta. Ezek pedig sem humorosak, sem megkapóak, se semmik... szerintem max csak visszatetszést nyernek.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.06.21. 22:22:33

Nekem is tetszett az első csajos reklám, amikor láttam. Kár volt elrontani a másodikkal. Szerintem nem jött be az ötlet. Mert mint a mai indexes cikkből is kiderült, a csajok is fociszeretők:-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.08.23. 13:13:04

Véletlenül tudom, hogy az ügynökség eredetileg csak az elsőt ajánlotta, majd minden rendezvényt is ennek megfelelően kialakítani. Aztán tessék.
süti beállítások módosítása