Kövess!



2010.08.11. 02:36| Szerző: Kontárblog

Elveszett! Keressük! Írj, ha láttad! keresemaponit@gmail.com

Ennyi áll a plakáton.
Próbáltam rájönni, kérdeztem ismerősöket is, abban biztos volt mindenki, hogy az elmúlt 1-2napban lepték el a Blaha környékét (update: és nem csak egész Budapestet, de az ország nagyvárosait) a plakátok, de hogy mi lehet, arra nem tudtunk rájönni.
Szerintetek milyen teaser kampány része lehet ez? Miért pont póni? És miért nincs honlap, csak egy e-mail cím? Nem igazán áll össze a dolog.


Gondolom sokatoknak feltűnt, rég nem volt post a blogon.
Nem, nem tűntem el, nem szűntem meg, csak kicsit besűrüsödtek a dolgaim, jobban mondva nem is picit...
De azért lassan összeszedem magam, addig is néha majd befigyel egy kis szösszenet, ami épp elgondolkodtatott:)
Gondolom nem bánjátok:)
Várom megoldásaitokat, igazából a nyár ígyis elég uborka szezon, a djuice tőgyön kívül egyedül talán még ez tudta megmozgatni a fantáziámat:D

Ti mire tippeltek?


Share/Bookmark
 |   | 50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr282213714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titan 2010.08.11. 10:28:42

Hát részemről gondoltam már rá, hogy írok, hogy láttam már fényképen a keresett pónit, hiszen nem azt írja, hogy akkor írjak, ha ÉLŐBEN láttam.

titan 2010.08.11. 10:29:16

Egyébként a metróban is ott van sok helyen...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.11. 14:49:25

Szerintem maga a plakátozó reklámozza így magát (intermédia), hogy aztán mondhassa ,hogy ennyien küldtek SMS-t ergó ennyien látták a plakátokat, és mennyire megéri hírdetni rajta.

Én írtam nekik mailt, jött is válasz de azzal nem tudok mit kezdeni:P

2010.08.11. 18:05:36

Szolnokon is láttam már ilyet, de miután pesten is megláttam a IX. kerületbe elkezdtem nem komolyan venni:P

Gjoni feleséget keres a kislány meg pónit xD
Várom a folytatását :)

Nem_póni 2010.08.11. 22:43:54

Sziasztok!:)
Egyértelmű volt a 4. másodperctől kezdve, hogy ez nem póni:D elveszett a póni? Budapesten?:)
írtam nekik levelet a nemisveszettelponi@gmail.com- ról:) Kíváncsi vagyok mit mondanak:)
Én is arra tippelek hogy az írjon aki látta a plakátot:)
Üdvözlettel:
Zita

JampiPapi 2010.08.12. 13:47:16

Ez a pónis plakát csúcs. A klassz -on hallgattam reggel a műsort, meg most nézem, hogy ki is tették a klassz amúgy klassz honlapjára az e-mailt, amit a kiscsaj írt... azt írja, hogy szerelmes lett egy versenylóba. Bruhaha... akarom mondani nyihaha... Lehet, hogy összejött volna Overdose -al? :-)))) És most közösen lovagolnak a naplementébe?! :-))))

2010.08.12. 20:22:46

klassz= class és az is = www.morningshow.hu

énis írtam egy -mailt, úgyanaz jön vissza mint a classosoknak, nektek is az fog.
itt van:
tárgy:
Re:

Szia!!!
Köszi, hogy írtál! Van egy jó hírem: lehet, hogy nyomon vagyunk. Apu szerint szerelmes lett egy versenylóba.
Póni nélkül minden annyira más. Reméljük, megtaláljuk! Ha történik bármi, dobunk egy mélt!
Luca

xD

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.08.14. 15:20:52

nagggyyyon kíváncsi :) én csak ma láttam, mert eltűntem az éterből... de tetszetős, megint valami érdekes :)

Showjumper 2010.08.16. 16:15:22

pff... Budapesten nehezen veszne el egy póni :) de ha kicsit tájékozódnátok akkor esetleg rájönnétek h máshol is ki lenne plakátolva. Szerintem ti se örülnétek ha elveszne a kutyátok... Fejvesztve keresnétek. Ti is teleplakátolnátok a környéket... komolyan önérzet emberek... Vagy az belétek nem szorult?! Szerintem semmien fogás... egyszerűen szerencsétlen kisgyerek keresi a lovát... ami kétlem h meglesz ha meg ez egy vicc akk valakinek sok pénze volt :) de szerintem ennyire nem unatkozhatott valaki h az egész országot teleplakátolja... meg amúgy értelmezzétek már... nem csak az overdose-os versenyló létezik :D tájékozódni kéne... na erről ennyit :)

virievi 2010.08.16. 16:27:40

Szerintem ezeket nem érdekelné, ha elveszne a kutyájuk.. Vagy hagynák az egészet, vagy vennének egy másikat...

Nyett 2010.08.16. 16:28:58

Istenem.. Mennyi érzéketlen ember.. -.- Nem biztos, hogy Budapesten tűnt el, tudod az egész országban ki van plakátolva..
Miért mit mondjanak szegény kislánynak? Hogy bocsi, szar az élet, egy gonosz bácsi ellopta és levágta? Inkább higgye azt, hogy boldog az a póni egy másik lóval.. Gondolom itt nem sok ember szeretett akármilyen állatot. -.- És, hogy a francba küldene neki bárki SMS-t mikor csak egy email cím van odaírva? ._. Ebből semmi hasznuk nem lesz, sőt, nem hiszem, hogy kis pénz lenne kiplakátolni az egész országot. Én sajnálom a kislányt, én is megtennék mindent az ő és szülei helyében..

Radar · radar.blog.hu 2010.08.16. 21:41:35

Remélem Showjumper és Nyett nem gondolták komolyan. Az fájna. Ugye csak vicceltek, vagy méginkább a marketingesek vagytok.

(Jah persze a reklámozóknak nincs több milkájuk a plakátozásra, de a kislánynak van? Ezeknek a plakátoknak az árából sok pónit lehetne venni. Amúgy meg láttál már elveszett kutya stb hirdetést, hogy néz ki? Részletes leírás, megtalálói jutalom, telefonszám stb.)

Egyébként újabb gyönyörű példány a gagyi vírusmarketingből. Szerintem igyekezzetek jobban, láttunk már jobb reklámot is. Vagy csak álmodtam?

Radar · radar.blog.hu 2010.08.16. 21:43:51

Na jó, megnyugodtam. Mindkét illetőnek ez az egyetlen bejegyzése a blog.hu-n, szóval egyértelműen a cég alkalmazottai. Persze álnéven és ha megfizetik, könnyebb hülyét csinálni magadból... Egyébként, mint mondtam, igyekezzetek jobban, a hozzászólásaitok szánalmasabbak a plakátnál.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.08.17. 00:21:52

Egyet kell értsek Radarral, ez az 1 komment eléggé nyilvánvaló
Megmondjuk az is kérdéses,hogy ha valakinek Győrben elveszik a pónija, miért plakátolná ki vele Szegedet...

Vírusmarketing, az egyértelmű, de engem most az érdekel, hogy mi lesz a vége:D

Radar · radar.blog.hu 2010.08.17. 09:46:30

Ahogy az okos majom mondaná, minek, úgyis kiderül :D

Emyy 2010.08.17. 11:28:10

Bocsánat, de Showjumper rohadtul nem céges alkalmazott.
És tűnt már el lovatok, hogy így álltok hozzá?
Tudjátok ti, hogy mit érezhetett az a kislány, amikor elveszett a pónija?

Bár ha nem tudjátok, mi az, hogy egy ember - méginkább gyerek - hogy kötődik a lovához, akkor nem hiszem, hogy ilyen kommentekkel kéne bombázni ezt a plakátot...

Igen, egy kommentes kis csicska vagyok. És kizárólag azért regisztráltam, mert az utolsó kommenteitekkel eléggé felbasztátok az agyamat.
Felőlem most bárki jöhet oltani, de én legalább tudom, milyen elveszíteni egy lovat.
Tsöö

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.08.17. 11:34:28

@Emyy: de azt azért csak el tudják dönteni,hogy Győrben,vagy Miskolcon veszett el az a ló.
Állatvédők,stb szerintem ilyenkor ezt érdemes csinálni,nem plakátkampányt.
LOL

Emyy 2010.08.17. 11:36:40

Annyiban igazatok van, hogy egy póni nem fog kilómétereket galoppozni, csak hogy Győrből Miskolcra jusson...
Viszont ha ellopták, akkor semmi esély nincs a megtalálására...
Ehh már esküszöm nem értem. Na mindegy.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.08.17. 11:40:06

@Emyy: ha ellopták,akkor egy plakátkampány nem fogja meghatni őket,leginkább a "váltságdíjat" lenne értelme akkor hangsúlyozni, a felajánlott jutalmat.

Te se gondolod komolyan, hogy aki ellopta,majd e-mailt fog írogatni,ugye?...

Emyy 2010.08.17. 12:01:06

Persze hogy nem, nekem ez eddig is teljesen egyértelmű volt, hogy a "tolvaj" nem sűrűn fogja jelezni nekik, hogy 'kislányom én loptam el a pónidat bruhahaa'

Jobban belegondolva abban tényleg van valami, hogy így az esetleges megtalálónak semmi haszna nincs abból, ha odaadja...

VidraMD 2010.08.17. 15:38:19

@Emyy: Ne haragudj, de teljesen rosszul látod át a helyzetet. Ha nekem lenne mondjuk egy lányom, és neki lenne mondjuk egy macskája, aki elveszett volna, akkor logikus módon kb. 1-10 kilométeres körzetben gondolkodnék a macska lustaságához egyenesen arányosan viszonyítva, és mivel van tapasztalatom mind kommunikációban, mind multimédiában, ezért tudom nagyjából hogyan működik egy ilyen reklám, és nekem hogyan kell reklámozni a macska elvesztését (lehetőleg ingyen vagy olcsón). Így tehát levezethető, hogy teljesen felesleges több száz kilométerre lévő városokban is reklámozni, hogy "Bocsesz, elveszett a macska". Ugyanez egy póniló esetében is igaz.

Egy ilyen óriásplakát elkészítése, és kiragasztása is rendkívül költséges. Persze elképzelhető, hogy a papa egy multimilliomos, de ha jobban megnézzük a plakátot, láthatjuk, hogy a kislány csak pár éves, tehát kizárt, hogy nap mint nap több száz kilométert tesz meg az ország különböző városain át, és látni akarja, hogy mindenhol felhívják-e a pónilovára a figyelmet. Tehát nincs olyan idióta milliomos, aki erre pazarolná a pénzt, pláne ilyen válságos időkben. Valamint a dizájn is elég profi. Az a póniló figura egyértelműen gyerekrajz szerű, de egy ilyen fiatal lány még nem tud ilyen szinten rajzolni (ha lány ő egyáltalán, annyira kifejletlen, meg a haja se látszik rendesen, szóval még az is lehet hogy valami csúnya kisfiú XD )
Valamint, mint említették nincs elérhetőségi cím, nincs telefonszám, nincs egy név se, csak egy e-mail. Szóval ez 100%, hogy egy reklám lesz, csak még azt nem tudom, hogy mié...

És ebből következően jogos a feltételezése Radarnak, hogy Showjumper, Nyett és akár te is Emyy csupán lefizetett reklámemberek vagytok. Erre meg van az 50% esély, mivel most regisztráltatok, és csak ide írtatok. Úgy halkan megjegyzem, hogy ez tényleg egy nagyon kontár munkának tűnik. Én azért a pénzért, amit ti kapnátok sokkal profibban "reklámoznék" már bocs.

VidraMD 2010.08.17. 15:39:12

@Emyy: Ne haragudj, de teljesen rosszul látod át a helyzetet. Ha nekem lenne mondjuk egy lányom, és neki lenne mondjuk egy macskája, aki elveszett volna, akkor logikus módon kb. 1-10 kilométeres körzetben gondolkodnék a macska lustaságához egyenesen arányosan viszonyítva, és mivel van tapasztalatom mind kommunikációban, mind multimédiában, ezért tudom nagyjából hogyan működik egy ilyen reklám, és nekem hogyan kell reklámozni a macska elvesztését (lehetőleg ingyen vagy olcsón). Így tehát levezethető, hogy teljesen felesleges több száz kilométerre lévő városokban is reklámozni, hogy "Bocsesz, elveszett a macska". Ugyanez egy póniló esetében is igaz.

Egy ilyen óriásplakát elkészítése, és kiragasztása is rendkívül költséges. Persze elképzelhető, hogy a papa egy multimilliomos, de ha jobban megnézzük a plakátot, láthatjuk, hogy a kislány csak pár éves, tehát kizárt, hogy nap mint nap több száz kilométert tesz meg az ország különböző városain át, és látni akarja, hogy mindenhol felhívják-e a pónilovára a figyelmet. Tehát nincs olyan idióta milliomos, aki erre pazarolná a pénzt, pláne ilyen válságos időkben. Valamint a dizájn is elég profi. Az a póniló figura egyértelműen gyerekrajz szerű, de egy ilyen fiatal lány még nem tud ilyen szinten rajzolni (ha lány ő egyáltalán, annyira kifejletlen, meg a haja se látszik rendesen, szóval még az is lehet hogy valami csúnya kisfiú XD )
Valamint, mint említették nincs elérhetőségi cím, nincs telefonszám, nincs egy név se, csak egy e-mail. Szóval ez 100%, hogy egy reklám lesz, csak még azt nem tudom, hogy mié...

És ebből következően jogos a feltételezése Radarnak, hogy Showjumper, Nyett és akár te is Emyy, csupán lefizetett reklámemberek vagytok. Erre meg van az 50% esély, mivel most regisztráltatok, és csak ide írtatok. Úgy halkan megjegyzem, hogy ez tényleg egy nagyon kontár munkának tűnik. Én azért a pénzért, amit ti kapnátok sokkal profibban "reklámoznék" már bocs.

VidraMD 2010.08.17. 15:41:17

A pi-be! Bocsi a két tetemes posztért. Nyugodtan letörölheted "Kontárblog" ezt a kommentet meg a 2. hosszú hozzászólást, kicsit beakadt a rendszer, és azt hittem nem küldte el >:/

Nyett 2010.08.17. 15:45:10

Hmmm képzeld nem vagyok céges alkalmazott, hanem egy sima állatszerető.
És honnan tudod, hogy a plakátoláson kívül nem csináltak semmit? Ha van rá pénzük tegyenek meg érte mindent, hogy meglegyen. Mondd már el légyszíves, hogy mi haszna lenne abból, hogy kiplakátolja az egész országot.. erre azért kíváncsi lennék.

Kari22 2010.08.17. 20:12:47

Szerintem se a lovat keresik, hanem a figyelemfelkeltés a cél, hogy beszéljenek róla az emberek.
Az emberek jó része viszont elhiszi hogy a plakát arról szól, ami elsőre látszik. Nem gondolnak bele, hogy ez mennyibe kerülhetett , mi mit ér meg és nem gyanakszanak. De szerintem nem rossz emberek ők sem. Nem azt érdemlik amit itt kapott tőletek Emyy.

Emyy 2010.08.18. 11:09:51

De ugyan az kinek jó, hogyha beszélnek róla? Van valakinek ebből haszna, úgy, hogy még a neve sincs feltüntetve, csak egy ideiglenesen létrehozott e-mail cím?

Lehetséges, hogy igazatok van, most nem is azért írok...
Sőt, részemről ennyi volt, de...

Nem egyértelmű hogy egy kibaszott céges alkalmazott rohadtul nem fog blogról blogra járni és kommentálni folyamatosan? Ehh...
Szóval ennyit erről, már nem azért, de egy cégnek jobb dolga is akad.

virievi 2010.08.18. 15:52:27

istenem mi van itt -.- ismerem Showjumper-t, Nyett-et és Emyy-t is.. szép lenne ha ezért kapnának pénzt.. amikor LOVASOK VAGYUNK! Abba persze nem gondoltok bele, hogyha el tudnak tartani egy pónit, akkor nyilván arra is van pénzük, hogy plakátoljanak.. Igen, több száz kilométerre is, mivel ha elrabolták a pónit, kötve hiszem, hogy 10-15 km-en belül hagyták.. Erre persze nem gondolt senki... MI át tudjuk érezni, hogy milyen, ha elveszítenek egy lovat. Borzasztó érzés! Ha a kislány nagyon szerette, lehet, hogy még aludni sem tud miatta és rengeteg sírt.. De erre megint nem gondol senki. És persze, csak úgy ide kell írogatni, mert megfizetik.. pff... Ennyire nem tudtok elhinni semmit? És attól, hogy a plakát egyszerű, még egyáltalán nem biztos, hogy hazugság.. Lehet, hogy a kislány tervezte meg, és a szülei úgy gondolták, ha már kirakatják az egész országban, azért mégsem kéne megadni minden elérhetőséget.. Simán elkezdhetnék őket zaklatni... A lehetőséget nem veszi észre senki.. Ennyire szűk látókörű és bedohosodott agyú ember élne Magyarországon?

Showjumper 2010.08.18. 16:40:24

Jajj drágáim XD ha céges alkalmazott lennék akk nem itt tartanék :D versenylovas vagyok kérlek :) vagy ti olyat nem ismertek?! XD www.dijugratas.hu-n is fennvagyok mint versenyző vannak eredményeim is keressetek rá a Jakab Fanni névre... ha nem hiszitek ott vagyok iwiw-en is 15 éves vagyok kéremszépen!!! xD igen a sok birka magyar :D tudni illik van lovaglás magyarországon is és nem csak ülök a pónin stb... és egy póniló nem 5000 Ft környékén mozog mint h ti képzelitek :) egy jó póni akár milliós is lehet :) de ha azt hiszitek fizetnek engem 15 évesen jó illegálisan csinálnák XD nem is tudnék dolgozni nem is engednék a törvények :D egyszerűen lószerető ember vagyok kérlek :) és nem mindenlében kanál okoskodó valaki mint akik ide kommentáltak a beleszeretett egy lóba címszó alatt...

Showjumper 2010.08.18. 16:48:38

jó lehet h 15 éves gyerek fejemmel nem tudhatom h mennyi egy óriás plakát bérlése de nemhiszem h milliárdos költségű :) ha az én lovam tűnne el ami nem kis vagyon... akkor én is képes lennék akármit csinálni... meg sztem egy marketingcégnek van jobb dolga is mint unalmába kiplakátolni az országot... ennyit erről :) gondoljatok akárminek de nemvagyok önmagamat lejárató személy egyszerűen csak kiállok magamért :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.08.18. 17:40:51

@Nyett: Hát, ez a kérdés! Mi haszna van az elveszett pónit kereső félnek abból, ha több póni árát kiplakátolja, az egész országban, mikor a lopott állat nem áll meg a határnál? Se leírás, se billog, csak a vagyont érő kampány. Tzti, hogy Szemlédi András hagyta el a pónit. ;)

Nyett 2010.08.18. 17:47:28

Ha a kislány szerette azt a pónit, és ő nem akar másikat, akkor az a haszna, hogy egy kicsivel több esély van rá, hogy meglegyen. Szerinted csak ezekkel a plakátokkal próbálják keresni? Nem hiszem.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.08.18. 18:10:21

@Showjumper: 15 évesen is használd bizalommal a google-t kereséshez. óriásplakát kedvezményes áron már akár havi 16000Ft-tól van, a listaár viszont 80000 Ft-nál indul.
www.kontramedia.hu/downloads/20100811_orias_2010_08_2_pest.htm

Azt a R betűt nem magyar iskolarendszerben tanuló gyerek írta. Khm...

Elérték, amit akartak. Rákattintottam az oldalukra. Szervíz, hosszú í-vel. Gratulálok, a profi csapatnak. xD

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.08.18. 18:15:38

@Nyett: Csak ezekre a plakátokra egy ménes árát költi a képzeletbeli család. Nem 1-2 darab van belőlük. A mi 20000 fős kisvárosunkban 4 db van! Ez még akciósan is egy "negyed" ló ára.

Showjumper 2010.08.18. 19:52:51

hmm igen eléggé sok... 320.000 havonta és ez csak 4 plakát :/ hát nemtudom... de mi értelme lenne ennek a kampánynak? mert nemsokat érnek vele max unaloműzőnek jó... és ilyen dologgal nagyon nem jó viccelődni...

bjuszika 2010.08.18. 20:28:34

Ez tuti, hogy az intermédia reklámja.
Kb 10 évvel ezelőtt is volt egy hasonló, egy csinos nő fotója és a felirat: ki ismeri széphidi klárát?
majd egy hónap mulva: most már 2.000.000 an ismerik őt, hirdessen ön is az intermediánál ( nem biztos h akkor ők csinálták ezt a kampányt)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.08.18. 21:29:25

@Showjumper: Hát, mint az ingatlanos pali, aki elhagyta a foglalót, vagy Károly ládái.

Tymi 2010.08.19. 12:38:43

@bjuszika: Az ötlet elsőre nem is rossz. De egy picit gondoljunk bele. A reklámhely vásárlók kicsodák? Többnyire vállalatok. Őket el tudod érni ilyen mainstream akcióval? Sajnos a 10 évvel ezelőtti Széphidi Klárás dologra nem emlékszem, de akkoriban még más volt a világ. Mostanság a pontosabb célzás a költség hatékony.
@Showjumper: Türelem!! Szerintem szeptemberben beindul a kampány. Azért szívesen lennék most az ottani marketinges. Jókat röhögnek rajtunk, hogy próbáljuk kitalálni mi is lesz ebből :) ((Nem súgná meg valaki e-mailben? :) )

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.08.19. 14:35:28

Kedves aggódó és a pónit féltő kommentelők!

Nagyon szép dolog, ha valaki ennyire tud szeretni egy állatot és mindent megtesz azért, hogy viszontlássa stb stb.

DE minden tisztelettel: az egyikőtöknek sem jut eszébe, hogy akkor nem ilyen design lenne azon a plakáton? Ez egy kedves, vidám megjelenés, nem pedig elkeseredett és aggódó. Sőt, nem valami teaser szöveget nyomnának a válaszlevélben?
Józan ész emberek, józan ész!

mbr84 2010.08.20. 07:49:13

engem is érdekel,ez a póni téma,és én cask 1 dologra hívnám fel a figyelmet, vannak ezek a kiemelten bulvár hírekkel foglalkozó tv-csatornáink.
ha ez tényleg egy annyira eltűnt ló lett volna, akkor már a tv a rádió,az újság teli lett volna vele. ehelyett "csupán" pár 10 000 plakát van az országban.
na erre tessék gombot tenni

Jj 2010.08.20. 12:04:05

Sziasztok!mi is rengeteget beszéltünk róla h mi is lehet ez, és tegnap reggel megérkezett az válasz :D jupijéé, végre...pesterzsébeten plakát: 'Megtaláltuk!köszi' a plakát nem változott, csak a szöveg, és REKLÁM!xD használd a közmédiát...xD

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.08.20. 14:06:55

@Jj: Köszi az infot :)Én még nem találkoztam vele, de majd figyelek ;)

csakegysrac 2010.08.20. 23:12:37

Pécs is tele van vele, elég egyértelmű volt, hogy olyasmi lesz a vége, hogy "Megtaláltuk az xy üzletben, mert ott olyan jó áron van ez meg az." :) Az még ok, hogy sokan bedőlnek neki, de hogy vitatkoznak azzal, aki kicsit tisztábban lát, na az szánalmas. Aki látta a "megtaláltuk" plakátot, képet tudna csinálni, mert az utóbbi hetekben eléggé kíváncsi lettem én is! :)
Üdv

szósölfán 2010.08.21. 13:55:33

akkor még mindig nem derült ki az igazság? pedig kíváncsi vagyok nagyon :-)
az, tény hogy ez nagyon jól kitalált reklám fogás

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.21. 13:57:33

Asszem, ezt hívják gerilla marketingnek... (azé' ne akarjatok keresztrefeszíteni, ha tévednék ;) )

Most ti is reklámot csináltok nekik. Valahogy emlékeztet az egész a Lost reklámjára. :(

Ortisz · http://brog.blog.hu 2010.08.21. 21:00:19

A nemrég újászületett Magyar Közterületi Média Szövetség bírta elkövetni.
Slussz.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.08.21. 21:40:04

Jól sejtettük, hogy vmi ilyesmi bukik ki belőle, de ahogy figyeltem a reakciókat, sokan csalódtak. Manapság az ilyen teaser kampányokkal szemben úgy néz ki jóval magasabb elvárások vannak, az emberek többet várnak.
@Halász Péter: "Használja Ön is a közterületi média erejét!" - az mkmsz kampánya.
@bjuszika: Neked volt igazad. Bár kicsit másképp csinálták, de a lényeg ugyanaz lenne. Kérdés mennyire hatásos...
Én azért még elgondolkodnék azon, mi mindent kezdenek azzal a szép címlistával, amit ezzel szereztek.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.08.22. 07:35:34

@druszilla: remélem, a többség a spamgyűjtő címéről írt nekik. :D

Guttika 2010.08.23. 15:24:06

Nem állhat meg a keresés, annyi elveszett póni van még.

farm5.static.flickr.com/4094/4919445081_be43280c8d.jpg

VidraMD 2010.08.24. 23:54:13

@Guttika:
Lol, ez a kép WIN, hogy szabad így internetes nyelven fogalmaznom :)
süti beállítások módosítása