Kövess!



2010.11.18. 16:45| Szerző: Kontárblog

Facebookon kacsintgatott rám egy hirdetés, és mint gyanútlan fogyasztó, rá is kattintottam.
A felugró videó végére erősen átrendeződtek a T-csoporttal kapcsolatos érzelmeim.
Én magam is lájkoltam a, több mint 1000 tagból álló "Ki nem szarja le, hogy Katica ott volt Katy Perry klipforgatásán?" csoportot, mert valóban úgy gondolom, az egész egy nagy hűhó volt a semmiért. Még a csapból is Katica folyt, minden a magenta K.P. képekkel volt tele, és azért valljuk be, a világ már nagyot fordult a Dévényi Tibor féle 3 kívánság műsorok óta; különösebben már nem hozzák lázba az efféle 'nagy találkozások' az országot- még akkor sem, ha 0-24-ben tolják az arcunkba.

Tehát, kíváncsian rákattintottam a képre, és az alábbi videó, egy picit bővebb verziója fogadott:


A három hölgy láttán első másodpercben a Raiffeisenes triumvirátus ugrott be.
A poénok szerintem elég laposak benne, maga a történet nem lenne rossz, de filmekben és külföldi reklámokban voltak már egészen hasonlók ugyebár.
A facebookos verzió egy picit hosszabb, ez több kérdést vet fel. Én azt sem értem teljesen, hogy ha ők nem olyan régen 'melegedtek össze'- elég szabadszájú a történet, gondolom televízióban a BK szünetében nem szokott menni- , akkor hogyhogy a pasi már egyből rábeszélte erre az otthonőrzőre? Továbbá ha ő beszélte rá, és tisztában van a szenzorokkal, webkamerával, akkor miért nem fogja vissza magát? Nekem a sztorinak ezen részével van leginkább problémám. Ami még zavart, hogy a videó erre az oldalra mutat tovább - ez már valahogy egyáltalán nem olyan 'mókás', ugyan olyan mint a T összes többi honlapja. Akit ide vonzzot a videó, az emiatt szerintem 'lepattan' a honlapról'.

Összességében szerintem ez egy igen bevállalós, és kockázatos húzás volt a T csoporttól ez a szókimondó videó. Egészen más, mint az eddigi 'együtt a család' vonal, úgylátszik most a szingli-közeli csoportra próbálnak célozni. Kérdés, hogy a helyezet elég életszerű-e ahhoz, hogy valakit pont ez motiváljon ilyen csomag vásárlására. Mindenesetre remélem, hogy elindult náluk valami, és rájöttek végre, hogy ez a gej édes magenta szirup nem mindenkinél nyerő.
 


Share/Bookmark
 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr622457474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaq 2010.12.24. 13:56:28

tekintsünk el attól, hogy mennyire jó vagy nem a termék maga, ami viszont idekívánkozik, hogy a "vírusvideót" teljesen saját szakállra az üzletfejlesztés készítette el és sajnos semmi köze nem volt a folyamatnak a márka-kommunikációs csapathoz, ezért is érezheted, hogy brand-idegen. igen az.

a gejl-édes magenta szirup valahol működik, valahol nem. azt ugye nem gondolod, hogy ezt a cégénél nem tudják? vannak guide-ok és vannak ránk erőltetett projektek is (pl KP-kampány á la Zacsi&Zacsi global).
süti beállítások módosítása