Kövess!



2010.11.19. 06:38| Szerző: Kontárblog

Lebilincselően látványosra sikerült a Vilmos legújabb reklámspotja, ebbe még én se nagyon tudok belekötni:)

A cselekmény maga nem túl bonyolult, egy csapat fiatal 'összezúzza', ezáltal kizöldíti a várost.
A leszakított falak helyén fák nőnek, a feltépett aszfalt alatt virágok kezdenek burjánzani. A magávalragadó zene, és a mozgalmas, gazdag képivilág annyira megfogott, hogy elsőre észre se vettem a sok 'Vilmos-jelet' benne. A spot a Stábfilm keze nyomát dícséri, meg kell hagyni, nagyon szép a grafika, a valóság teljesen összemosódik a 'gépivel'. Egyedül az időzítést nem teljesen értem, ez inkább olyan auguszus-szeptemberi hangulatba való szerintem, én picit hamarabb az útjára indítottam volna.
Kicsit alternatív, kicsit valahol ősmagyar, vissza a természethez=> Vilmos, a mi természetünk. Tetszik!


Share/Bookmark
 |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr922458249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogarfull 2010.11.19. 16:23:28

Helló!

Eddig nem sok jó reklámot láttam, de ez nagyon megfogott!
Imádom! A zene alatta pedig egyszerűen mesés! Valaki megmondhatná az előadót és a címét! Előre is kössz

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.21. 22:59:59

@Bogarfull: szia, örülök, hogy meg tudtalak örvendeztetni:) Sajnos a zenét nem tudom, de a youtube-on is kérdezgették a videó alatt, lehet, már a választ is megmondta valaki:)

WorthyGirl 2010.11.23. 15:33:44

micsoda öko feeling, csak kár, hogy maga az ital egy ipari cucc:(

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.24. 10:05:28

@WorthyGirl: az a baj hogy az 'öko' vonal nincs nagyon alátámasztva benne.pedig ahogy olvastam,van ilyen mondanivalója is.

BakkPéter 2010.11.24. 18:37:00

Valahol olvastam róla néhány negatív véleményt, ott azt nehezményezték, hogy ez ennyi erővel sört vagy energiaitalt is reklámozhatna. Szerintem sem olyan különös az ötlet, de a márkaélményt bele lehet magyarázni, látványos, maradhat. Egynek jó :)

szkepi 2010.11.24. 19:44:52

körte páleszos szuperprodukciónak készitett rettenet.
pozitiv üzenet: házak dölnek össze, aszfalt felgyűrődik, márcsak a cunam,i hiányzik... de nem vidám csapatunk megy a rétre a patakon át bevilmoskörtézni. Az is egy kretén volt aki írta, de aki ezt beette. gratulálok!munkakönyvet neki!
Válasz erre
NEGATIV NEGATIV

Peter T. Sinclare 2010.11.24. 21:34:58

Én szétröhögtem magam a reklámon.

Táncolnak, kimelegednek.
- Inni kéne valamit!
- Jó, leugrok a boltba... afffrancba!

Pár perccel később:
- Lányok, nektek nem kell pisilni?
- De, már nagyon!
- Hát, ott vannak a bokrok...
- Affrancba!

Egy órával később:
- Éhes vagyok!
- Rendeljünk pizzát.
- Affrancba!

S.í.t.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.11.25. 03:05:12

Nálam nem jó helyezése van az szokásos öko-demagógiának. Rendben, döntsük le a sokemeletes lakóházakat, mert azok elcsúfítják a környezetet, csak akkor nem világos, hogy hová menjen lakni a kedves célközönség. A reklámozónak lehet, hogy van egy kényelmes házikója egy csendes és barátságos öko-telken, de a melósnak nincs és soha nem is lesz. A sok műanyag étel helyett is együnk egészséges, természetes eledeleket, csak az sajna 4-5-ször többe fog kerülni, mint a kínai műtojás és a hipózott kenyér.

Ez az egész öko-boldogságos reklám, amikor végül kiderül, hogy pálinkát reklámoz, amelynek fogyasztásában mellesleg már sok éve a világ legnagyobb hatalmaihoz tartozunk, kissé zavarossá válik. Éljen a zöld természet, igyál körtepálinkát. Ez aztán a nagy ötlet.

csatornál (törölt) 2010.12.14. 17:38:49

A MI TERMÉSZETÜNK

... hogy bebaszunk, oszt mindent megtaposunk, lerombolunk, amiér' a paraszt megdolgozott. Vagy fordítva. Zseniális reklám, nekem ez az üzenet jött le. A reklámok általában hazudnak, ennél igazabb reklámot még soha nem láttam.
süti beállítások módosítása