Kövess!



2009.09.24. 09:33| Szerző: Kontárblog

Belebotlottam egy másik hirdetésükbe is, az előző téma kapcsán, és ezt se tudom szó nélkül hagyni...

    Ez már kicsit érthetőbb koncepció, már ha a Grimm mesék Békakirályfiára gondolunk.
De nem értem, hogy jön ehhez maga a márka? Ez az előtte, vagy az utána állapot? És hogy jön ehhez megint ez a bullshit szöveg? Az élmény a béka megcsókolása? Hát ha megint kitakartam volna a márkát, akkor inkább egy Zovirax reklámnak gondolhatnánk ez alapján. Vagy ajakápolónak. Esetleg szépségkirálynő választásnak, vagy átalakítóshow propagandának. De mégis melyik átlagos fogyasztó fog ezen gondolkodni? Semelyik! Akkor meg minek bonyolítjuk túl az életünket? A kevesebb néha több- mondják már ki, hogy mire gondolnak... Az átlagos fogyasztó agyával végiggondolva 'csupán egy mese, hogy BMW-d lesz?' , de már a gondolat is élmény?

Ismét egy rejtély, melyet sajnos nem tud Scooby és Shaggy megoldani. Megfejtéseket ugyancsak kommentben várok, főnyerem egy béka, melyet természetesen nem bántunk, mert védett állat.(békacomb??)

 

Nem tudom megállni, hogy ne mutassam be kedvenc békucimat, hamár témánál vagyunk:)

 Egy honlap jobb felső sarkában találtam, és szerelem volt első látásra;)

Ezek a gülü szemek annyira emlékeztetnek erre.
Szülőatyja gondolom ez volt.
 


Share/Bookmark
Címkék: autó hazugság béka  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr901405443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.