Kövess!



2009.10.05. 13:25| Szerző: Kontárblog

A következő reklám is tulajdonképpen az előző stratégiájára épül, hiszen a márkához próbálják közelebb édesgetni a potenciális vásárlót, úgy, hogy megpróbálják aktivitásra bírni.

 

 Itt a büszke gazdi & egészséges kutyus kombóra próbálnak hosszútávon rágyúrni, ahogy a honlapról kiderül, a verseny több fordulós, tavaly indult. ( némi édes csavar a dologban, hogy a fordulók nyertesei bejelentett támadó webhelynek minősülnek...)
Az ötlet itt is kitűnő, gazdi fényképezget, kutyus produkálja magát, képet feltölt, ajándék megnyer- és közben tartós kapcsolat alakul ki. Vásárlás közben nézegeti a potenciális nyerő a kutyakaját, "hmm ilyet fogunk nyerni, ha ez a bolhazsák vigyorog egyet", és persze mindenki boldog, hiszen kutyával alapból mindent el lehet adni, az emberek pedig szeretnek büszkék lenni az ölebükre.


Amit nagyon becsülök bennük, mert tényleg jó dolgokra is használják azt, hogy sok helyre elér a kezük, az örökbefogadási program. Fórumokról, iwiw-ről, mindenhonnan folyik mostanában, hogy mennyi elárvult kutyus, macska kóborol az utcákon, az állatmenhelyek tele vannak, sanyarú ott az állatok sorsa, mert kevés pénz jut rájuk...

Fontos dolog, és a legtöbb ember szemében sokat jelent, hogy az ilyen nagy cégek, melyek igencsak tetemes szeletet hasítanak ki a piaci árbevételből, nem feledkeznek meg az ilyen jellegű karitatív tevékenységről sem. Jókis videókat csináltak, igényes a honlap, relatíve sok extra van rajta és promotálják a programot mindenfele, mégha kicsit PR szagú is a dolog (ezt a jelzőt szerintem ilyen helyzetekben nagyon nehéz, szinte lehetetlen kikerülni).

Hajrá Pedigree Örökbefogadási program! Ez egy igazán nemes dolog.
 


Share/Bookmark
Címkék: kutya beküldős  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr11428902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.