Kövess!



2009.10.07. 09:09| Szerző: Kontárblog

Most konstatáltam, az Erste Bank pénzügyes reklámai több, mint egy éve futnak már.

 A koncepció gondolom az volt, hogy kellenek 'hősök', akiket mindenki ismer, akikről mindenkiben van valami pozitív kép, de ne kelljen nekik az ismertségük miatt túl sok plusz pénzt fizetni( lásd pl Szentkirályi és Figo), és ne legyen menetközben valami gixer, hogy a sztár csillaga elindul a lejtőn, és magával rántja a bank imázsát.
Így kitalálták, hogy történelmi és mesehősökkel indítanak kampányt, de úgy, hogy még a csapból is ők follyanak...
(Megjegyzem a kampány előtti reklámaik valahogy egészen más vonalat, stílust képviseltek)

Jöttek sorban Mozart(ez tényleg lement?), Pinoccio, Mátyás többszörösen, Rómeó és Júlia, Ludas Matyi, Kolumbusz. Szerintem Toldit nem arra szánta Arany János, hogy ez Ersténél 30%-os THM-re kondigépet vegyen...

Talán váltásként, vagy erre rákontrázva született meg Emese Terka, a tehén.
Nem tudok rájönni az indítékra. Pedig hát tuti, hogy az övék( fülrepesztés on).  A Szívlapáton próbálták elemezni, de nekem valahogy még ködös a dolog. Augusztus 14.-én és 25.-én lettek feltöltve a videómegosztókra, de nézettséget igazából csak a Szívlapátos post generált nekik szerintem, addig szunnyadva várták, hogy felfedezze valaki?
Nekem a történet tele van még kérdőjelekkel. Mint Ludas Matyi lúdjával kapcsolatban( a forgatáson, sőt a storyboard íráson nem jöttek rá, hogy ez gáz?)
 
UI: vajon mi visz rá egy embert ilyenre?
UUI: szerintem Mozart a plakáton úgy néz ki, mint akinek épp sürgős 'dolga akadt' a Városligetben, és próbál nyilvános WC-t keresni- kevés sikerrel... :)


Share/Bookmark
Címkék: mese bank  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr701433392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása