Kövess!



2009.10.12. 09:35| Szerző: Kontárblog

Ez is az egyik szemem sír, a másik üveg kategória. Banner.
 

Ez vadhajtása a kicsikamat-kicsitánc K&H reklámoknak?
A 'Mi vagyunk a jók' jelmondat gondolom sok álmatlan éjszakát okozott a szövegírónak, mire kiizzadta. Kicsit olyan Men In Blackes... Kik a rosszak? A versenytársak? Mire fel? Van mihez kötni ezt a 4szót?...

Itt már kicsit módosult a koncepció némiképp.
Nyiltan kimondják: kinyaljuk a s*ggeteket is.
Nekem az egész olybá tűnik, mintha rájött volna az őszinteségi roham a kreatívra, és már nem tudták volna visszavonni a megrendelést. Mindent a feneked alá teszünk- még a kocsit is. Ha-ha...
Itt mint láthatjuk átalakulni a mottót, "Jobb bérelni. 1988 óta." Előtte rosszabb volt, de aztán jó lett?

Extra: A honlapján van nyakkendőkötési kisokos balra lent.
Bizniszszájt.
(jótanács: az ajánlatok fül alá érdemes lenne rakni valamit, főleg ha már online reklámra költ az ember, és arra számít, többen fognak nézelődni a honlapján.)

 Most, ahogy nézegetem, találtam tőlük egy régebbi reklámot lementve.

 Ez kicsit olyan, mintha az ember fia alig várná, hogy a Merci ára napi 8ezer Ft alá menjen, és a várakozások szerint könnybelábadt szemmel hívná azonnal a megadott telefonszámot, amint meglátja ezt a hirdetést.  Bélyegzőt is gyártanak? Mire fel ez az "Ez igaz!" szöveg? Eddig sokat hazudtak?


Kicsit amatőr, kicsit átgondolatlan. Van még mit csiszolni rajta. Leülhet, elégséges.


*e


Share/Bookmark
Címkék: autó  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr981439732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca Badoer 2009.10.28. 20:52:16

Hehe. Egyébként csak hajszányira vannak a kisNagy tól amivel a Toyota küzdött hónapokat.