Az Avon új világa. Eltartott vagy 10mp-ig mire betöltött az agyonflashelt oldal. Már ekkor belopta magát a szívembe.
A giccses tükörre kattintva egy csilingelően Dr. Szöszis világba csöppenünk, melynek designje leginkább erre a Varga Zsuzsás klipre emlékeztet, illetve az Alíz csodaországban-ra.
Körömlakk szökőkút, Redbull száj, sétálgató Facebookember, műszempillabokrok, csimbókos szempillák, mi másra is vágyhatna egy nő? Mr. Bean rajzfilmbe illő tapétára? Kérd, és megadatik.
Az oldalon 5(!) féle játék közül lehet választani, mellyel elérhető a karmatikus állapot összerakható a csodálatos csillag, amivel kitörölhetjük a s*ggünket amit felküldhetünk az égbe. A játékok rendkívül érdekfeszítőek, például sűrűn pillarebegtető szempát kell utcalánnyá maszkírozni.
Egy másikban kunkorhajú Hajmóniának kell lelapítani a haját. Gondolom a kreatívok többször agyérgörcsöt kaptak, mire kitalálták ezt a nevet a szereplőnek. A megrendelő gondolom nem jutott le a játékban erre a szintre. Remélem...
A játékok indítása elég nehézkes, beletelik 8-10 mp-be, olyan életszerű helyzeteket modellez, mint egy velencei karneváli maszk kifestése.
Összességében egy nagy kérdőjel maradt meg bennem. Lassú, vontatott, és semmilyen érzéki örömöt nem okoz. Látszik, hogy a grafikus vért izzadtt vele, de talán egykis zöldet is tolt mellé, mert elég elborult dolgok is vannak a lapon. Nem tudom, egy ekkora cégnek miért van szüksége erre, miért adja a nevét ilyenhez.
Ki a célcsoport? A játék nehézsége és élmény szintje alapján 8-10 éves lánykákat lőném be, ennél még a Gold miner is nagyobb adrenalinszint-növelést ér el. De őket meg szerintem ezzel még nem lehet megfogni (nomeg ezek a kis betűk..). Nem trendi, nem elég pörgős, semmi emó, semmi lázadás.
Mi a marketingcél? Eladás növelés? Ha-ha, ne nevettessük már ki magunkat...
Használhatatlank, haszontalan és vérciki ez a honlap.
Inkább a Profis bevásárlós mellett tenném le a voksom, hamár játékot kellene választanom a kishugomnak szempillaspirált szorítanak a halántékomhoz...
Update:
Hajmónia
4.link. Biztos, hogy technikailag okés, hogy látjuk így szétbelezve az oldalt?
És az mekkora gáz már, hogy a googléban ez a játék szponzorált linkként fenn van?
*e