Kövess!



2010.01.04. 01:40| Szerző: Kontárblog

Soha nem fogom megérteni, miért kell metróaluljáróban plakáton reklámozni a cég honlapját- főleg ha a cég nem túl ismert, a honlap neve pedig nem túl könnyen megjegyezhető.

Ezt ma lőttem. (bocs, a sötét képért) Most, mire a képet beillesztettem, már elfelejtettem a honlap címét.
És nem csak azért, mert olyan tyúkeszem van, hanem mert nehezen jegyezhető meg, hirtelen nincs mihez kötni, és a plakátról meg aztán nagyon nem derül ki semmi, hogy mihez is kéne egyáltalán a nyomorult járókelőnek kötni a weblapot.
Sőt, igazából a plakát gyakorlatilag semmivel nem is próbálja motiválni a hétköznapi szemlélőt, így joggal tesszük fel a kérdést: Mégis mi a fenéért mennék a honlapodra basszus? Mert egy télapó iwiw feliratú szörfdeszkát tart a hóna alatt?
wow...

Ha felvegyünk a honlapra, igazából akkor se oszlik el a köd egyből..

Ez tulajdonképpen egy újabb közösség, ami arra épül, hogy ki-milyen ajándékot kér karácsonyra?
Ha regisztrálsz, felvehetsz ismerősöket, akikkel aztán tutijó dolgokat szervezhetsz...
1. Kicsit későn kezdték el a kampányolást, ismerősökre épülő adatbázis felépüléséhez azért kicsit több idő kell, mint 3 hónap.
2. Elég kevés esetben lehet szerintem hatékonyan reklámozni csak honlapot plakáton, és ez nagyon nagyon nem az a kategória...Sokkal kézenfekvőbb, praktikusabb az ilyet online, vagy legalább 'hazavihető' médiumban reklámozni. Miért nem reklámozzák eleve közösség oldalakon?
3. Röhejes, hogy videós 'használati utasítást' kell csinálni hozzá. Különösen azok a részek tetszenek, mikor 34-ször már alig bírja kimondani a nevét..
4. Ha már karácsony előtt látták-márpedig láthatták- hogy a honlap ismertsége a 0 fele konvergál, talán érdemes lett volna elgondolkodni érdemben online hirdetéseken-hamár egyszer online közösségeket akarnak építeni...


Fogalmam sincs, hogy, de mindneki számára megtalálja a tökéletes ajándékot, és keresgélés közben még azt is megtudhatod, hogy mit gondolnak rólad, és saját magukról az ismerőseid.
 

 Jaj, hát ez meggyőző és szuperjó! Gondolom nemcsak nekem vannak ismerőseim, akik annó, a nagy változás korában csak azért törölték magukat az iwiw-ről, mert az 'egymás szemében' alkalmazás miatt az önértékelésük a béka segge alá csökkent... Vajon mit gondolhatnak magukról, majd énis jól beírom, hogy mit gondololok magamról...
Az ember nem tobzódik ígyis a sok közösségi oldal, social média tengerén, kell még egy újabb, ahova feltehetem magam, hogy beszélhessek azokkal, akikkel amúgy sose beszélnék... Nem egyszerűbb konkrétan megkérdezni az ismerőseimet, hogy mit kérnek, ugye?

Arra mondjuk kíváncsi lennék, mire alapozzák a 'legjobb ajándékozási szolgáltatás' jelzőt...
(ennek itt meg hangja sincs...)

És akkor visszakanyarodva a kezdeti képhez:
Mégis mi a fene köze van ennek a plakátnak az egész honlaphoz, ehhez a szolgáltatáshoz? Mégis miről kéne, hogy nekem otthon eszembe jusson, hogy megnézzem ezt a weblapot? Könyörgöm, mégis ki fog rád emlékezni, mikor hazaér?
 

Hogyan szórjuk ki a pénzt az ablakon, című rovatunkat hallották..
 


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr91644009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyszemtanu · http://hiperarak.blog.hu 2010.01.06. 13:30:08

Jogos. Most viszont már ha akarnám, se tudnám elfelejteni a bűvös nevet, ami egyébként olaszul annyit tesz: ajándékozd meg őt (fiút, ha lányt kellene, akkor presentila volna).
süti beállítások módosítása