Kövess!



2011.02.18. 10:45| Szerző: druszilla
A hétvégén híre ment a BGF-es 80%-os lánytöbbségnek meg annak, hogy nem csak a miniruha és rúzs megfelelő összeállításához értenek, de a szövegíráshoz is. Remek díjátadót csaptak össze a reklám szakirányosok idén is. A rendezvény a Long Tail Díjátadó névre hallgat. Görbe tükröt tartottak maguk és a szakma elé, megmutatták kikből áll az utánpótlás. Kiosztották egymásnak az Arany Sast, Gyémánt Cuclibogyót, Ezüst Bajusz díjat, Platina Kontaktlencsét, Acél Szexust. Nem meglepő ez kérem szépen, a főiskolások/egyetemisták egy külön faj egyedei… 
 
De ami a lényeg, hogy beállt a sorba a Friendly Digital Advertising ügynökség, a Fiendly plüsskutya díjjal támogatták a rendezvényt a tökéletes stratéga-kreativ páros után kutatva. A nyertesek (Burkus Bernadett és Vasková Anabela) egy hónapig bizonyíthatják tehetségüket a cégnél némi fizetésért cserébe. Gratula nekik!
 
Szeretjük az ilyet, ha az ügynökség nem egy megközelíthetetlen istenség képében próbálja feltüntetni magát, hanem le lehet ülni a nevekkel pár korsó sör mellett kötetlenül beszélgetni. Van, aki még nem felejtette el, hogy ő is volt pályakezdő és ezt értékeljük.
Ezúton üzenem az összes ügynökségnek, hogy tessék példát venni azoktól, akik képesek közvetlen hangon, lazán megszólítani a jövő generációit, tanulhatunk egymástól, ebben biztos vagyok. Kellenek a Grey fiatal oroszlánjai (Young Lions), az Ifjú Pengék vagy a Traffic Awards győztesek. Reméljük még sok ilyen lesz, hogy kiszűrjük a jövő hüvelygombás, Always betétes, pucér pasis kávés reklámok elkövetőit.
 
Ezek az események nemcsak kiváló PR lehetőségek, hanem ahogy azt Rick is megmondta: „I think this is the beginning of a beautiful friendship” A végzősök sokkal magabiztosabban indulhatnak el a nagyvilágba, a reklámosok fejében pedig kész a lista, hogy kikkel tudnának együtt dolgozni. Persze, az ismerkedés még nem minden és nincs rá garancia, de kezdetnek megteszi. 
 
Ti hogyan szeretnétek bejutni egy reklámügynökséghez? Miként sikerült? Bíztok még a sima álláshirdetés-CV kombóban? Kedves reklámosok: Ti szívesen várjátok a versenyek győzteseit? Nagyobb eséllyel indulnak?
 

Share/Bookmark
 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr632663383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.02.19. 12:41:37

Jó kis cikk lett. :)
Én bízok a hagyományos álláshirdetés-CV kombóban, bár az tény, hogy nagy mázli kell a sikerhez. Nem árulok el újat, ha azt mondom, hogy kitartónak kell lenni!!! Alázat és odaadás is szükséges az elején – és nem árt egy kis kreativitás is. :) Meg kell találni, hogy miben vagyunk különlegesek, egyediek, és arra kell építkeznünk. Az ilyen versenyek tökéletesek arra, hogy felfigyeljenek ránk. És néha már ennyi is elég, hogy bejussunk azon az ajtón...

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2011.02.19. 17:20:28

Köszönöm :)
A polihisztorok ideje lejárt, tessék mindenkinek specializálódni!