Kövess!



2009.10.01. 22:40| Szerző: Kontárblog

Ezt nyár elején lőttem. Én elhiszem, és megértem,( mint már mondtam is) hogy minden reklámozó ki akar tűnni a reklámzajból, egy kicsit ordenárébbak, hangosabbak, giccsesebbek, csillogóbbak, celebesebbek, szebbek akarunk lenni, mint a többiek, de szögezzük le: mindennek megvan a maga határa. Az a hirdetés, amelyben csak azért van 8 felkiáltójel, hogy kitöltse a papíron a helyet, ordítson róla, hogy szánalmas vagyok, és nem tudok mást ide tenni, hogy észrevegyél...azthiszem mindent elmond magáról ezzel a húzással.

 Az autó diszkréten a bal alsó sarokban figyel, az már nem is fontos. Csak az, hogy észrevegyél. Feltűnési viszketegség, nincs rá jobb szó. Nem kell, hogy megvedd az autónkat, csak az, hogy meredj a plakátra- D5... hmm.. kijött egy ilyen típus is. És kit érdekel, őszintén?

Volvo új D5 Dízelmotorral a nagyobb nyomaték kedvéért

 Ez a félmondat hivatott megvilágítani a halmozott írásjelek rejtélyét. Így már akár mókásnak is felfogható, de szerintem sokan nem gondolják ennyie végig a dolgot. Eredeti, és hatásos is lehetne, mert a plakát maga felkelti a figyelmet, de kötve hiszem, hogy az eladási mutatók egy nüansznyit is változtak tőle. Arra talán majd sokan emlékeznek, hogy volt egy autóreklám plakát, amin volt egy kupac felkiáltójel. De azt senki se mondja büszkén, hogy az én új autóm reklámjában van a kupac felkiáltójel.
A plakát magát eladja-de az autót nekem nem.

 

Itt van például a következő hirdetés, melyet szintén ekkoriban csíptem el egy hipermarket tövében.

Bizony, bizony. Elsőre belém is belémfagyott az a bizonyos...
Undorító fénykép, nem túl kifinomult betűstílus -tökéletes figyelemfelkeltés.
Nem vagyok benne biztos, hogy eléri azt, akihez valóban szól.
Nem vagyok benne biztos, hogy a meg nem célzott emberekre khm...jó hatással lesz.
De, hogy elég sokan észreveszik, és megjegyzik, abban egészen biztos vagyok:)

A különbség-nekem -a humorban van. Az első figyelemfelkeltő, de nem ragad meg. A második morbid, humoros, megmarad az emberben. (Gondolom az arra járó családok felnőtt tagjai magyarázkodhatnak a sokkot kapott gyerekeknek)


Share/Bookmark
Címkék: autó  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr561422028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása