Kövess!



2009.10.29. 14:38| Szerző: Kontárblog

Egy fórumon láttam meg ezt az "online flashmobot" .
Igen, nekem is az volt a 0.gondolatom, vajon melyik cég áll mögötte?:D
A SonyEricsson találta ki ezt a szégyellős flashmobot, a 'nagy utcai inváziót'.
Tervezhetsz egy ugráló labdácskát magadnak, lementheted képernyőkímélőnek, háttérképnek, és lazán az agyadra mehet minden téren. Valamikor, egy előre be nem jelentett időpontban pedig egy előre be nem jelentett honlapot el fognak lepni, ők fognak online flashmobozni.
 
Szerintem erőltetett.
"Csináljunk valami fiatalosat, valami újat, valami 'lazát' ...
Valamit, ami közel áll a fiatalokhoz, ami mostanában trendi..." így születhetett ez az oldal.

Ez nem flashmob, ez csak egy 13 éveseket megérintő alkalmazás. Megcsinálod, és onnantól kezdve kb semmi közöd nem lesz hozzá.
(A számláló szerint több, mint 60.000 labdát hoztak eddig létre.) Szerintem nem túl interaktív ez a 'játék'. Csináltak egy ilyen flashmobot, hozzárakták ez a honlapot, de hogy ezért én nem fogok több SE terméket vásárolni, az is biztos.
Gondolom az volt a cél, hogy a márka imázsához a 'jópofa, barátságos, stb' jelző tapadjon. Talán, mert nem én vagyok a célcsoport, talán mert csalódtam a 'flashmob' jellegében, de én kicsit átverve érzem magam. Ennyi erővel a tétova teve club is flashmob. (Az legalább interaktív...)
A fórumot elnézve a törzsközönség nagyon rákattant (vagy sok a fizetett kommenter), titeket megfog ez az egész? Vajon hol fognak pattogni a labdák? Vajon ki a célközönség?


Share/Bookmark
Címkék: átlátszó flashmob  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr391484066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2009.10.29. 20:11:13

Biztos, velünk van a gond, de szintén nem sok értelmét látom. Még ha lehetne etetni vagy bármi ilyesmi, de nem, csak van egy séma és kész. Rettentő kreatív...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.29. 20:55:07

@Lauri: vagy ha lehetne valakihez hozzávágni, mint iwiw-en a sünt...
Akkor szerintem a nagy 'fanok' fizetett örvendők:)

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.10.30. 19:25:36

Szerintem jópofa. Lehet csak marketinghúzás a Sony Ericssontól, de őszintén ki ne szeretné az ugrálólabdákat? annál nagyobb poén hogy az egész városon végigmegyünk ilyeneken, hát nem lehet X3

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.10.30. 19:28:01

ja ne haragudj nem olvastam végig, a flashjátékocskáról beszélsz? hát, ez télleg nem nagy cucc... xD

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.30. 19:42:36

@DanielRock: volt egy igazi ilyen flashmob, de valóban, ez a honlap csak online lehetőséget kínál. Ebben én se látok nagy potenciált:)
süti beállítások módosítása