A napokban lőttem ezt a plakátot, és több dolog is feltűnt vele kapcsolatban.
Egyrészt, hogy a Csatlakozz felirat erősen emlékeztet a Brand Camp Csatlakozz feliratához...
Másrészt az a picike piros nem tudja kompenzálni a szememben, hogy a márka fő színei erősen emlékeztetnek a konkurenciára. (nem túl nyerő húzás)
Harmadrészt az üveg kreatívjától nem vagyok elájulva, egy habzószájú, vérpatkányfejű kutya nem lopja be magát egykönnyen a szívembe... Még akkor se, ha épp nyúlbogyókat rak, és lefolynak a lábai.... (ez már "művészet"?)
Negyedrészt a plakát szövegezése elég sablonos:
"Kényeztesd magad"- bármilyen wellness & spa termék, vagy pornómagazin
"Kövesd az ösztöneidet"- bármilyen kismama magazin, fórum, vagy St.Hubertus, Jägermeister reklám.
"Hallgass a megérzéseidre"- az előző pepitában, + bármilyen üdítő reklám.
"Tedd próbára"- Teleshop, bármelyik elcsépelt joghurtreklám, vagy dezodor.
Eredeti szlogenek...
A honlapja alapján nem sokban különbözik a promóciós stratégiája az összes többi energiaital márka stratégiájától...Bulik, sárgabikinis csajok.
Próbáltam utánanézni, mivel próbálja magát differenciálni a többi piaci szereplőtől, de csak annyit találtam, hogy nem régóta van nálunk a piacon, és még egy-két magánvéleményt (kuc-kuc).
Nem túl jó piacravezetési stratégia, ha engem kérdeznek, egy ilyen plakáttal előrukkolni...
Gyenge kezdés...