Ahogy az előző kampányukat sem tudtam megmagyarázni, erre a hirdetésre sem tudok logikus választ találni...
Miért kell egy ilyen drága helyen, mint az iwiw, ( ahova naponta 1,2 millió egyedi látogató érkezik) ilyen röhejes hirdetést használni?
A szürke háttér előtt álló fehér pólós pasi feje először vörös lesz, majd ránő egy bukósisak, és egy motoros ruha, lángok közepette, amolyam Power Rangers-esen. Wow...
Egyrészt nem világos, hogy miért kell ilyen nagy lefedésű médiafelületet használni, mikor az iwiw-ezők fele eleve nem potenciális célpont, lábborotválás közben ritkán támad fel a versenyszellem, sem a termék, sem a reklám nem nőknek szól. Ennél még egy 'ettől lesz a férfi igazán férfi' típusú reklám is több potenciális klikkelőt fedhetne le, ha legalább részben megszólítanák a nőket is- ha ennyire ragaszkodnak a médiumhoz, legalább használják ki...
Másrészt nekem ködös, mitől lenne ez a reklámkreatív annyira ütős, hogy egyáltalán bárki a nevére vegye, nemhogy vagyonokat fizessen ezért a típusú médiamegjelenésért. Szerintem egy ilyen nagyságrendű felületre olyan kreatív kell, ami igazán ütős. Ez annyira ütő, mint a rossz szájszag a villamoson...
Harmadrészt már eleve azt nem értem, miért erőltetik még mindig ezt a szerencsétlen oldalt. Nem túl izgi, nem tartogat semmilyen fellángoló lehetőséget...Kvázi szóra se érdemes. Arra meg aztán, hogy emiatt mennyivel több borotvád adnak el...Vannak tippjeim...
Férfiaknak szóló online oldalt miért nem reklámoznak férfiaknak szóló oldalakon?
Az online médiumoknál szerintem azért elég jól lehet szűrni, hogy milyen életstílusú, korú, nemű, attitűdű embereket, látogatókat célozzunk meg, csak a megfelelő oldat kell megtalálni. És szerintem ez nagyon nem az iwiw az ő esetükben. Főleg nem egy ilyen szürke aszfaltos háttérrel (helykihasználás rulez...), és kigyulladt fejű reklámmal...Brr...