Kövess!



2009.12.09. 16:54| Szerző: Kontárblog

Ahogy az előző kampányukat sem tudtam megmagyarázni, erre a hirdetésre sem tudok logikus választ találni...
Miért kell egy ilyen drága helyen, mint az iwiw, ( ahova naponta 1,2 millió egyedi látogató érkezik) ilyen röhejes hirdetést használni?


A szürke háttér előtt álló fehér pólós pasi feje először vörös lesz, majd ránő egy bukósisak, és egy motoros ruha, lángok közepette, amolyam Power Rangers-esen. Wow...

Egyrészt nem világos, hogy miért kell ilyen nagy lefedésű médiafelületet használni, mikor az iwiw-ezők fele eleve nem potenciális célpont, lábborotválás közben ritkán támad fel a versenyszellem, sem a termék, sem a reklám nem nőknek szól. Ennél még egy 'ettől lesz a férfi igazán férfi' típusú reklám is több potenciális klikkelőt fedhetne le, ha legalább részben megszólítanák a nőket is- ha ennyire ragaszkodnak a médiumhoz, legalább használják ki...

Másrészt nekem ködös, mitől lenne ez a reklámkreatív annyira ütős, hogy egyáltalán bárki a nevére vegye, nemhogy vagyonokat fizessen ezért a típusú médiamegjelenésért. Szerintem egy ilyen nagyságrendű felületre olyan kreatív kell, ami igazán ütős. Ez annyira ütő, mint a rossz szájszag a villamoson...

Harmadrészt már eleve azt nem értem, miért erőltetik még mindig ezt a szerencsétlen oldalt. Nem túl izgi, nem tartogat semmilyen fellángoló lehetőséget...Kvázi szóra se érdemes. Arra meg aztán, hogy emiatt mennyivel több borotvád adnak el...Vannak tippjeim...

Férfiaknak szóló online oldalt miért nem reklámoznak férfiaknak szóló oldalakon?
Az online médiumoknál szerintem azért elég jól lehet szűrni, hogy milyen életstílusú, korú, nemű, attitűdű embereket, látogatókat célozzunk meg, csak a megfelelő oldat kell megtalálni. És szerintem ez nagyon nem az iwiw az ő esetükben. Főleg nem egy ilyen szürke aszfaltos háttérrel (helykihasználás rulez...), és kigyulladt fejű reklámmal...Brr...
 


Share/Bookmark
Címkék: iwiw borotva  |   | 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr461586017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibibácsi 2009.12.09. 19:21:45

Csodálkoztam tegnap ezen a szürke háttéren...Asszem az adblock helytállóan tette dolgát... :)

Artie 2009.12.09. 19:45:51

@Tibibácsi: hehe, ez jutott pont eszembe nekem is...:P Pár hete egyszer megnéztem chrome-mal az iwiw-et, és meglepődtem, hogy ennyi szar reklám van rajta?

Adblock rulez.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.09. 19:47:29

@Artie: egy reklámokkal foglalkozó blogon ilyet mondani... hogy nem szakad rátok a web2...:D

tetro 2009.12.09. 20:13:10

annyira nagyon bután közelíted meg a dolgokat, hogy nincs is kedvem elmagyarázni hogy működik a reklám pszichológia

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.09. 20:21:31

@tetro: köszönöm; a nézőpontom sajátos, ezt vállalom.
Tanultam reklámpszichológiát, azt ne mondd, hogy pszichológiailag neked ez a reklám azt sugallja, ha azt a borotvát veszek, vállalod a 'kihívást'.
Szerintem minden kampánynál érdemes szem előtt tartani, hogy a megfelelő médiumot használjuk, és a megfelelő üzenetet közvetítsük.
Ez a reklám szerintem nem jó médiumot és nem jó kreatívot használ, aminek nem is sok üzenete van. Ahogy a reklámozott weboldalnak se. Nincs semmi 'alá rakva', nincs benne elég tartalom.
Egy semmi, kb annyira aktivizál, mint annó az avon játéka..Nagy szavakkal dobálózik, de nem tölti meg tartalommal.

Thresher 2009.12.09. 21:08:28

Azért valljuk be derekasan, hogy aki iwiw-et használ, az sikere ember nem lehet!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.12.09. 21:11:27

A posztod címet olvasd el légyszives mégegyszer!

Ha már ugye....

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.09. 21:28:27

@klarky: javítva köszi
szerintem engem direktbe csak ezért raknak címlapra:D

Lagziguru 2009.12.09. 22:12:55

Ráadásul ez az oldal nekem csak akkor jelenik meg, ha kidob a rendszer, vagy lejár az időkorlát.
Ráadásul én borotválkozok, az ő cuccukkal egyébként :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.09. 22:20:20

@Lagziguru: Nekem bejelentkezéskor. De köszi, hogy ezért az 1 hsz-ért regisztráltál az indára.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.12.10. 02:20:57

ezt a temat felesleges feszegetni, 2 marka van a piacon gyakorlatialg, gilette meg wilkinson. elkoltik az eves reklamkoltseget ahogy azt szepen megirtak elotte joval es szevasz. nagyon elkurni nemtudjak, nagyon kiemelkedoen tobb borotvat eladni sem. ez csak branding, megtehetik, es szukseges is. szerintem.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.10. 07:24:47

@zsoltikam: Igen,az látszik,hogy nagy pénzt akartak elverni, de azért sok pénzből szerintem nem lett volna probléma jobb kreatívot kihozni...Egy ilyen reklám bennem pozicionálja a reklámot-lefele...
Branding igen,de egy CC brandingje az életérzést akarja eladni,akkor ez miért nem próbál valami valódi versenyhelyzetet bemutatni?Mert ez nekem nem túl akciódús, és izgi...
süti beállítások módosítása