Kövess!



2010.03.04. 11:25| Szerző: Kontárblog

Gondolom rengeteg pénzt ölhettek a K&H-nál ebbe az új arculatba, hogy ennyire nem tudnak elszakadni az alapkoncepciótól...Mintha 3éve ugyanazok a reklámok mennének körbe körbe, miközben egy 1,5évvel ezelőtti Kreatívban is az állt már, ha meglátok még egy Kicsi_kamat_kicsi_tánc reklámot, kitépem a hajam...



 Ennek konkrétan a szlogenje nem tetszik.
Azt hitted magas? Pedig éppen, hogy alacsony!
Már hallom is, milyen hatással van az emberekre:
"gyere drágám gyorsan, nézd, eddig azt hittem, hogy magas a K&H-nál a hitel kamata, pedig nézd, itt azt írják, hogy nem! Gyorsan, gyere, vegyünk fel náluk hitelt"

Lehet, hogy gyerekkel, és állatokkal mégse lehet mindent eladni?


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr781805350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.03.08. 08:36:12

Engem korábban az ágyékkötős dundi fickótól szó szerint a hányinger kerülgetett. Ám ilyenkor mindig azzal vigasztalom magam, hogy biztos nem vagyok célcsoport, nem is kell, hogy tetsszen nekem.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.08. 08:43:33

@Crealysta: igen,egyébként azt akartam berakni illusztrációnak, csak nem találtam róla a googléban képet, a régi bannerképeim között pedig nem kis káosz uralkodik:D

De tényleg, már a koncepciója is hányinger volt.
Gondolkodom,de nem igazán tudok értelmes célcsoportot gyártani ahhoz az 5lethez... Szumós lányok?:D
süti beállítások módosítása