Kövess!



2010.04.10. 12:23| Szerző: Kontárblog

A Djuice a tegnapi dobása után már teregeti is ki a kártyáit, íme a legújabb videójuk cickókkal, nagydumás kiscsajjal és havidíjjal.


Vajon a Djuice a jövőben mellmérethez igazodó tarifacsomagokat fog kialakítani?:)
Jóárasított egytenyeres, szélesvásznú tarifacsomag, deszka kedvezmény, gazdaságos kéttenyeres?
Vagy szimplán a nemzetközi szabványoknak megfelelően lesz 70A-95D-ig lesz minden tarifacsomag számozva? Ő lesz az új női szolgáltató?

Lehet, hogy csak rosszul értelmezem azokat a sorokat ebben a Djuice reklámban, de nekem az jön át, hogy a csaj, bár most havidíj nélkül, de az összecsavarodott nyelvével is 26 ezres telefonszámlákat csinál.
Szerintem érdemesebb lett volna legalább múltidőbe tenni az ominózus mondatot...
Hiányzik belőle a választóvonal a Djuice előtti és utáni élet között, hogy tényleg oda legyen rakva a hangsúly, hogy megújultak, és olcsóbb lett. Mert a reklám így ebben a formában annyit mond:
-nagydumás csaj 26 ezres számla
-djuice 29 ft/perc, nincs előfizetési díj.

Eltekintve attól, hogy a csaj kinéz simán 26+nak dumája szívlapáttal ütném stílusú, és hogy egy telefon reklámban mellekről beszél a jelenet fele idejében-gondolom kivívva ezzel a nagymellűek unszimpátiáját- a spot tetszetősen összevágott, pörgős, mókás.
Próbálkozásnak nem lenne rossz, de az a bizonyos mondat ott szerintem múltidőben sokkal hatásosabb lett volna.


Megjegyzés: ez a kiscickók-nagycickók témát inkább valami 'kicsi, és dupla, de ez a jó benne' reklámhoz tudnám elképzelni, például a Wikingerhez új akciójához:)

Update: Hopp, már útnak is indította valaki a fb csoportot! Sőt, kettő is van! Csatlakozzon, aki szolidáris velük:)
És itt is a következő két spot, hát ezek se lettek jobbak...

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY.

MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A BLOG STÍLUSÁNAK MEGFELELŐ, CSAK NYOMDAFESTÉKET TŰRŐ SZAVAKAT HASZNÁLJON, ELLENKEZŐ ESETBEN KÉRDÉS NÉLKÜL MODERÁLÁSRA KERÜL.

KÉREK MINDENKIT, HOGY VEGYE FIGYELEMBE,TÖRLÉSEMMEL NEM SZERETNÉK SENKIT MEGSÉRTENI, DE A SZEMÉLYISÉGI JOGOKAT, ÉS AZ EMBERI MÉLTÓSÁGOT TARTSUK TISZTELETBEN!

EZ EGY REKLÁMOKKAL FOGLALKOZÓ BLOG, NE MENJÜNK ÁT BULVÁRBA.

KONTÁR

Update: Gina válaszvideója

 


Share/Bookmark
Címkék: telefon  |   | 101 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr181909422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 13:17:37

@KZsuzsa: énis gyanúsan túlkorosnak találtam, erősen rezeg a léc,hogy 26 alatti-e...

Szerintem nem sok fiatalnak lenne csalogató, hogy 26 lett a telefonszámlája...szerintem az ő célcsoportjuk azonnal drasztikus lépésre szánja el magát, ha 10-15ezer fölé emelkedik átlagba a számlájuk...

ez a driszkrimináció nálam is megütötte a szintet,szerintem lehet, hogy pont ezzel akarnak direktbe zsongást elérni, mint annó a szőkenős felhajtás t7.hu/b9b
más értelmét nem látom

JobbanTudom 2010.04.10. 13:23:12

@Kontárblog: Engem a csak maga jobban zavar : ) Végtére is ő mondja a hülyeségeket, és mivel - gondolom - a célcsoportot képviseli, őket akarja megfogni... nekem ez inkább azt üzeni, hogy ha 26 alatti HP vagy, akkor vegyél dídzsúszt.

kispista 2010.04.10. 16:30:56

@Kontárblog:
"azonnal drasztikus lépésre szánja el magát, ha 10-15ezer fölé emelkedik átlagba a számlájuk.."

Főleg hogy van olyan szolgáltató, ahol 13500 Ft-os havidíjért belföldön korlátlanul beszélhetsz.

Meg ki az a hülye aki 5000 ft feletti havi számlánál nem előfizetéses csomagot választ?

atila68 (törölt) 2010.04.10. 16:54:19

Mikor nem értek egy reklámot akkor tudom, hogy nem én vagyok a célközönség.
Így van ez ez esetben is.

Legjobb sms váltás másnap reggel:
"Itt fekszem egy idegen kertben egy fűnyíróval, ötletek?"
"Gyere be a házba és elmeséljük."

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 17:00:31

@atila68: el kell szomorítsalak, célközönség vagyok, ha a kort tekintjük vízválasztónak, és még az is leszek 1-2évig:)

@kispista: ott a pont. Példa rá a videóban:D

eezandwizz 2010.04.10. 17:00:43

Ez a reklám tényleg rossz úgy ahogy van. Nem világos, hogy mit akar pontosan eladni, a csaj iszonyatosan ellenszenves, nem lehet érteni, hogy most hogy jön ide a mell-méret, vagy neki mindenről ez jut az eszébe (meg az ivás) még 20 másodperc alatt is? A djuice-t nem pozicionálja új, önálló márkaként, vagy amennyire igen, attól senkise rohan beszerezni -- ahogy már itt mások is leírták....
Van most ez a reklám-műfaj, a laza, dumás, ökörködő stílus (Sziget, bankos csávó, Winklerék, stb.), de ez a reklám egyáltalán nincs átgondolva sem brand, sem üzenet, sem célközönség szempontjából. Még olyan "negatív" üzenetként se, ahogy a Sziget-es csávónál lehetett, sőt!

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2010.04.10. 17:03:46

Meg lehetne tudni, hogy kicsoda a spotban szereplő színésznő?

:osbourne. (törölt) 2010.04.10. 17:03:54

@kispista:

Ki az a hüje aki 13500 kifizet hirközlésre ....

:osbourne. (törölt) 2010.04.10. 17:06:14

Egyébként a látszerészes reklám is bukó mert a Pannon 35 és a tarifacsomag percdíja szorzata az alapdíj. Ekkora percdíjért meg már POSTAFONE-t tudsz venni aminek nincs alapdíja.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 17:11:01

@Рихард: állítólag a spotokban szereplő emberek nem hivatásos színészek, hanem az utca emberei. Legalábbis a facebookon ezt hirdetik.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2010.04.10. 17:15:03

állítólag : )) de ugye nem vesszük komolyan? : ))

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.10. 17:40:55

Salgótarjánban.?.?
A "szuperplázában" vagy az Évi2-ben.?.? :-)
Azon túl hogy egy ócska, ötlettelen, sztereotíp szarkupac az egész KI AZ AKI ELHISZI AMIT A REKLÁMOK MONDANAK ÉS PLÁNE KI AZ AKI ODAFIGYEL RÁJUK.?.?.?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 17:44:24

@Horst Fuchs: például egy marketinges? egy reklámokkal foglalkozó blogger, aki zászlajára tűzte, hogy megmutatja a szakmának,hogy na ilyen reklámokat ne csináljatok többet, ezért és ezért, és megsimogatja a buksiját azoknak a reklámoknak, amik jók?
Üdv a Kontáron!

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.10. 17:47:06

@Kontárblog: Okézsoké, aki csinálja az odafigyel a reklámokra.. Illetve ezt a reklámot elnézve már nem is vagyok benne olyan biztos :-)
"Eredeti német V-gyalu Horst Fuchs-sal és Peter Rössler-rel.. Rendelje meg most.."

Rebegő ajkak 2010.04.10. 17:57:38

Tényleg nem jött le senkinek a lényeg? ...

És sose találkoztatok még ilyen locsifecsi benemállaszám tinivel?

Szerintem ti ufók vagytok...komolyan...

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.10. 17:59:55

@Rebegő ajkak: Tinivel igen.. A zöme harmincas korára kinövi..

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 18:05:06

@Horst Fuchs: ez jó:)
@Rebegő ajkak: de, találkoztam,jómagam is elég nagypofájú tini voltam, de a locsifecsi tinik szülei jól tarkóncsapkodják a gyereküket, ha 26ezres számlát csinálnak, a spotban közel se tini a néni...
Itt a probléma részben azzal van, hogy a spot fele a nagymell-kismell-en dilemmázik, a másik felében pedig azt mondja, 29 ft/perc, és jajdejó, 26e a számlám...

Mária 2010.04.10. 18:10:39

@Kontárblog:

Ráadásul a végén a call-to-actiont egy kartonpapírra írták.

Tisztára, mint a Klapka zálogos ócsóreklámjában :)))

gareet 2010.04.10. 18:11:26

Horst már meválaszolta :), de ez a csaj legalább 28+ vagy csak nagyon amortizálódott az évek során

Mária 2010.04.10. 18:12:56

@Horst Fuchs:

Rákóczi út - Pécskő út sarok mond valamit?

hairytiger 2010.04.10. 18:21:32

Csak nekem ütötte meg a fülem, hogy a "30 éves és ekkora mellű" mondatot úgy mondja, mintha az 30 éves holnap temetőbe mehetne!? Ez azért elég rémisztő, nekem mint 30+ :)
Mindamellett a hangja kb 22 évesnek hallatja, de a pultra kitett mellei és kiélt arca 28-nak mutatja legalább.. Sajnos, nem látom rendesen a kezét, pedig az lenne a legárulkodóbb, feltéve, ha nem mosogatólány valahol egyébként.

Rebegő ajkak 2010.04.10. 18:25:15

@Kontárblog: video, tizedik mp. Tény, hogy sikerülhetett volna jobbra is, egyértelműbbre is.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 18:27:29

@Rebegő ajkak: a rekedtes hangjára gondolsz?nem bírom még egyszer végignézni már.
@hairytiger: nekem abból a részből az jön le, hogy szerinte az idő múlásával nő a mell...az kimaradt a felsorolásból,hogy 13éves lehet a mondandója alapján:D

hairytiger 2010.04.10. 18:36:43

@Kontárblog: Furcsa egy szerzet szegényem, 22 éves hanggal 13 éves gondolkodással 28 évesen... :D De gondolom, csak azért nem értem ezt az egészet, mert baromira nem vagyok célcsoport.. se 26 alatti, se kis mellű, se nő, se piás, és a telefonszámlám se 29

Mária 2010.04.10. 18:50:21

@Sün! balázs:

Pedig azt hittem, TE LEGALÁBB megérted, miért vérciki cikizni a nagymellű harmincasokat...

kispista 2010.04.10. 18:51:31

@Kontárblog: De akkor a reklám pont a kismellű nőket degradálja le, miszerint ők annyire hülyék hogy duplaannyit fizetnek a telefonálásért.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.10. 19:06:49

@Mária: A nyilvános wc vagy a zöldséges.?.? Nem tegnap volt... :-)

heh 2010.04.10. 19:11:52

ugyan már. a lehet, hogy tényleg az utca embere és 24-25 éves :) hiszen hány 14 éves néz ki ma már 18-19nek, nem?

A 26ezres számlát azért mondja, mert 26 év a célközönség max. korhatára.
Ezért adták a reklámot is 19.26kor. Figyeljétek a számokat! Tiszta Lost:)

Egyébként ez tényleg nem elég hatásos reklám.

Ha jól tudom a Carnation készítette ez az egész új djuice-os megújulást.

zolika78 2010.04.10. 19:13:14

1. Hány éves ez a csaj a reklámban? Én minimum 35-nek tippelném...
2. Ebből és a másik reklámból nekem az jött át, hogy a djuice-t maunikasó szellemi színvonalú nőknek vagy füvescigivel lágyított agyú hippiknek szánják...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.10. 19:14:48

@Molnár Gergö: oszt' akkor miért nem 26 ft a percdíj?:D
De persze feltételezzük mindig a legjobbat, intelligens molekulák is léteznek!

@kispista: elgondolkodtató teória:)

@Mária: az azért már kicsit sok lenne:D

Mária 2010.04.10. 19:16:41

@Molnár Gergö:

"Ha jól tudom a Carnation készítette ez az egész új djuice-os megújulást."

Alig várom hozzá a vadiúj, szokásos, fullpanorámás, máshonnankoppintott, flash Carnation szuperszájtot :)))

Pávor Jál 2010.04.10. 19:24:06

Állandóan azon tünődöm, hogy ez a nő, ha tehetné, tuti csináltatna magának nagyobb melleket, ezzel is ellensúlyozva a kicsit széles csípőjét.

Mária 2010.04.10. 19:28:42

@Jabszem Bankó:

Majd a "honoráriumjából" csináltat :)

Ha csak el nem költi viszkire :)

heh 2010.04.10. 19:28:51

@Jabszem Bankó: szegény csajt már ne fikázzuk, ő csak eljátssza a szerepet.

@Kontárblog: nagyon egyszerű a válasz. 29 forint alatt már nem éri meg a djuice-nak :D vagy mittudomén. :)

Pávor Jál 2010.04.10. 19:31:26

@Molnár Gergö: Nem fikázom, csak elveszek a részletekben.

plb 2010.04.10. 19:36:52

Mi ez? Nem értem. Generációs szakadék?

changebug (törölt) 2010.04.10. 19:38:36

Igen érzékeltem a reklámot :)
Szépen kiüvegesedtek a szemeim...
Hogy mit mond a nőnemű azt nem értem. de ez nem az ő hibája a cicinél leakadok. (szerintem a vmi nagymellű nőről beszél és az csinál 26 vagy 60ezres számlát)
Amit viszont határozottan nem értettem, hogy valami olyasi van kiirva, hogy 2x éves korig (ahol 0<x<9) lehet ilyen bisz-baszt váltani. Na most a néni az nem 2x.
Úgyhogy a magam részéről a reklám áll a ciciből egy gyorsan beszélő néniből és egy logikai paradoxonból. Egyébként minden OK.

EvilHedgehog 2010.04.10. 19:39:02

Ugyanolyan erőltetett mint a T-Empire fiatalos reklámjai

Jablaka 2010.04.10. 19:43:23

a lényeg, hogy megjegyezted a szaros percdíjat, és hogy djuice, a többi meg eszköz; ha ez megvan, sikeres a reklám. nem az a sikeres reklám, ami nívódíjat kap

Mária 2010.04.10. 19:46:30

@Molnár Gergö:

"29 forint alatt már nem éri meg a djuice-nak"

Még szerencse :)

Képzeld, ha megérné 13 forintért, a konkurencia meg beperelné pedofília miatt, mert kislányok vannak a reklámban :)

Kiss Zsófi (törölt) 2010.04.10. 19:51:52

nem kell neki nagyobb cickó Jabszem

heh 2010.04.10. 20:03:35

@Kokszos_Karesz: ott a pont.

@Mária: Igazából a legjobb az lenne, ha ingyen lehetne minden hívást, smst, adatforgalmat bonyolítani :D Ha lenne ilyen, váltanék :)

Mária 2010.04.10. 20:08:28

@Molnár Gergö:

Aha, és cserébe a telefonnak lenne horror ára :)))

Pávor Jál 2010.04.10. 20:20:57

@Kiss Zsófi: Tapasztalataim azt mutatják, hogy a kicsit szélesebb csípőjű hölgyek nagyobb melleket szeretnének. Kompenzálni.

Nekem spec. semmi bajom a kisasszonnyal, nagyon mutatós.

Kiss Zsófi (törölt) 2010.04.10. 20:26:28

@Jabszem Bankó: igen, de ő ilyen alkat, a nagyobb mellű nők vállasabbak és inkább alma formájuk van, a hölgy körte forma

én azt tapasztalom , hogy mindig nagyon soványka nőket szeretnek a férfiak, a teltebb nő már csak fikázás tárgya

Gyíkhúsos szendvics 2010.04.10. 20:27:25

a lényeg, hogy csöcs legyen a reklámba

twilight zone 2010.04.10. 20:42:23

@Kokszos_Karesz: ja, értem én, Ásókát is megjegyezte mindenki. egy életre.
márpedig vannak rettentő "ütős", mégis pozitív élményt nyújtó reklámok.
www.youtube.com/watch?v=-b6YnNYagoE

Elcseszett nick 2010.04.10. 20:56:03

@Jabszem Bankó: A szélesebb (nem túl széles) csípő nem igényel kompenzációt. A fiús keskeny az igen. ;)

@Kokszos_Karesz: A lényeg, hogy fizess. A megjegyezhetőség csak eszköz. :)

Elcseszett nick 2010.04.10. 21:02:26

@Kiss Zsófi: Ezt csak el akarják hitetni a nőkkel meg a férfiakkal, hogy vegyenek meg mindenféle sz@rt, és amikor már gizdák, akkor kompenzálják mellnagyobbítással. Én kevés férfit ismerek aki ezekre a trendi alkatú lányokra bukna, és mind trendi, iq-, műmacsó.

Volt egy osztálytársam középiskolában, akinek elég befolyásos ember az édesapja. Bárhova mentünk, mindig jött vele egy lány, aki a kor kihívásainak minden téren megfelelt. Azt hittük a barátnője, de elég kurtán-furcsán bánt vele. Aztán kiderült, hogy csak fizetett kisérő, semmi közük egymáshoz. Csak a megjelenés miatt kellett. A barátnője egy teltkarcsú, nagyon aranyos, jófej lány volt. Na erről ennyit.

Edward Nygma 2010.04.10. 21:17:31

A célcsoportból kiöregedtem, így nyugodtan figyelhetek arra, hogy ez a nő nekem mily' állatira bejön.

cimzett 2010.04.10. 21:38:11

nem vágjátok??? ez a nő egy médium!!! :D
www.djuice.hu/kartyas-29
felső sorban az 5.! imádom!
itt van 1-2 totál is a csajról... 23

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.10. 23:35:30

A 26 ezres számla hihető, mert naponta látom, hogy emberek hosszasan locsognak mindenféléről mobilon. A mobil kurva drága. Hálózaton belül még elviselhető, de azért nem fogok senkit felhívni percenként 30 forintért, hogy elmondja, milyen jó csajt láttam a mozgólépcsőn. Ha másik mobilszolgáltatónál hívok valakit, annál még a VEZETÉKESEN IS OLCSÓBB felhívni bármelyik mobilost. És miközben szüntelenül rinyál a sok ember, hogy nincs pénze, bassza el a keresetét - meg apuka, anyuka keresetét - az önfeledt locsogásra.

Ámde. Ez a reklám amiatt értelmetlen, hogy megtudom a 26 ezres RÉGI számlát, legyünk jóindulatúak, és megtudom az új percdíjat. A kérdés a következő: a 26 ezres számlát milyen percdíjjal hozta össze a spinkó? Csak hogy legyen már valami viszonyítási alapunk. Vagy azt inkább ne is tudjuk? Netán ugyanekkora percdíjjal? Akkor a reklám ezek szerint a hülyékre alapoz. Nem mondom, széles fogyasztóbázisuk van akkor.

akkor most mi van? 2010.04.11. 00:50:38

@Androsz:
Azért aki tényleg nagyonnagyon sokat dumál telefonba, ott vagy van valami korlátlan opció, vagy visszahivják céges telefonról. Egyébként meg nem kell szabadköművesnek lenni pl a pannonnál egy normális csomaghoz, nálunk lebeszélhető 2e-ért van 16ft-os mp alapu percdij/sms díj, 40 ingyen sms és csoporton belüli korlátlan ingyenduma. Tele is van vele tköm, hogy a család nőtagjanak fülére nött a telefon.

Káposztakukac 2010.04.11. 01:09:21

a csaj 21 éves, gina a neve. és élőben is ilyen hülye, ez nem szerep...

akkor most mi van? 2010.04.11. 01:25:07

Tényleg 21 lenne? Szegény:( Gyógyítható a korai öregedés?

kkn 2010.04.11. 01:42:03

Nekem egyből egyből a megcsinált mellek ugrottak be, amik nekem sem tetszenek, így azokra asszociáltam, nem a természetes nagy mellekre, amikkel semmi bajom.
Azt megértem, hogy esetleg utóbbiak magukra veszik, de szerintem nem róluk van szó.

Ooorsi 2010.04.11. 09:09:58

Nem értitek: a reklám célja, hogy a lányok ne vágyjanak nagyobb mellekre, mint amit az úristen rendelt nekik, gondolom dídzsúsz fellép, mint fiatalkonak szóló izé..

Nekem ebbe a djuiceba az nem tetszik, hogy 26 éves korig. Komolyan ez akkora diszkrimináció, kiváncsi vagyok, hogy érték el (ha elérték), hogy az EH ne rúgja farba őket.
És mi van, ha valaki 26 lesz, de djuice-os? egyszerűen inaktiválják a kártyáját???
röhej

EvilHedgehog 2010.04.11. 10:14:17

@Bubbie: A Bankoknál már több éve van ilyen korhoz kötött diákszámla...és ott sem volt baj belőle...itt sem lesz szerintem...

A Gina 2010.04.12. 15:51:41

@eezandwizz: én ellen szenves sztemti vagytok az sms kutyák akikről beszélnek!!

A Gina 2010.04.12. 15:54:51

@Bubbie: thanks valaki nem csak 8álltalánost végzet és érti ,h mi bujik meg a reklámba és h mért ezt a vágta be simon a rendező az pen castingnál ahol 2 fordulo után rám esett a választás .Akit zavar az ne nézen és ne comentelgesen itt ha utál kapja be szivjn gászt:D

A Gina 2010.04.12. 16:01:54

Annyira okos itt midneki de senki nem meri saját nevével irni a véleméyn felválalni h ő xy gipsz jakabb:D

EvilHedgehog 2010.04.12. 16:02:20

@A Gina: Namost, ha ez a nick nem kamu, akkor ez nagyobb image rontás a djuice-nak mint az eddigi összes komment.

greg03 2010.04.12. 17:29:10

Ez mindenképpen a djuice kommunikációs kudarca. Ha ők állnak Gina kommentjei mögött, akkor is, és ha Gina csak "elszabadult" a kampány alatt, amiben ő a főszereplő, akkor is.
Egyébként ha valódi ember, ha "megkreált" karakter, nem lehet azonosulni vele, és elidegenítheti még a célcsoportot is a djuice márkától.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.13. 13:56:36

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY.

MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A BLOG STÍLUSÁNAK MEGFELELŐ, CSAK NYOMDAFESTÉKET TŰRŐ SZAVAKAT HASZNÁLJON, ELLENKEZŐ ESETBEN KÉRDÉS NÉLKÜL MODERÁLÁSRA KERÜL.

KÉREK MINDENKIT, HOGY VEGYE FIGYELEMBE,TÖRLÉSEMMEL NEM SZERETNÉK SENKIT MEGSÉRTENI, DE A SZEMÉLYISÉGI JOGOKAT, ÉS AZ EMBERI MÉLTÓSÁGOT TARTSUK TISZTELETBEN!

EZ EGY REKLÁMOKKAL FOGLALKOZÓ BLOG, NE MENJÜNK ÁT BULVÁRBA.

KONTÁR

djuice_hu 2010.04.13. 15:31:59

Kontár döntését köszönjük és egyetértünk, bár sajnos így már nehéz megítélni, hogy honnan is indult a törlésre került párbeszéd. Más fórumon is Gina kiragadott válaszait találtuk.

Azt is látjuk, hogy, hogy Gina felkavarta a kedélyeket, és sok kérdés fogalmazódott meg Bennetek.

Ezeket gyorsan megválaszoljuk:

1, Gina nem színésznő. Nem volt előre megírt szövege, beállítottuk őt egy forgó kamera elé, hogy beszéljen, amit szeretne. Amit a filmben elmond, azok a saját szavai, az ő saját véleménye, minket az őszinte nyíltsága és lendülete fogott meg. A snowboard-os, smskutya fiúk is a saját véleményüket mondják el, nem asszociál senki arra, hogy az SMS-ezők állatok lennének :) Mi megmutatjuk a mai magyar fiatalokat, mert szerintünk érdekesek és kétségtelenül sokfélék.

2, Gina fiatalabb, mint 26., ahogy ezt is őszintén megírta saját maga által szövegezett válaszaiban. …persze hölgyek életkoráról érdeklődni nem szép dolog..

3, Az, hogy a kicsi mell a jó, nem a djuice véleménye, hanem Gináé. Szerintünk A KICSI ÉS A NAGY MELL IS JÓÓÓÓ! A djuice team-ben is mindkét tábor képviselteti magát.

4, Ez viszont a djuice véleménye: trágár - ráadásul anonim módon - írogatni egy NŐ-nek egy reklámszereplésére nagyon-nagyon gáz. Értjük, hogy kiakadt. A stílus, ahogy válaszolt szintén nem a mi stílusunk. Nem mi kértük rá, nála személyesen pattant el a húr.

+ 1 Ja és a 26-ezres számlát a Vodánál csinálta, és most jön át hozzánk. :)))

üdv
djuice csapat

akkor most mi van? 2010.04.13. 16:32:03

@djuice_hu:

1. Ez meg is látszik a reklámon, és ezt nem kell dicséretnek venni
2. ha a Gina tényleg az aki ide irt azon a néven, az még fájdalmasabb számára, mint amiket mi irtunk rola.
3. Ja
4. Aki reklámszereplésre adja a fejét, ráadásul ilyen stílusú reklámban, az ne sirjon ha hasonló szinten minősítik. Kurvának állás és szűznek maradás esete.

+1 ez a reklámból nem jön át, inkább -1

az igazi statiszta 2010.04.13. 16:49:11

nemtom mi lehetett itt gyerekek, de én Ginának hiszek :P
azzal együtt, hogy
1, tényleg nagyon egyszerű a csaj, ilyenek lennénk? naneeee
2, -
3, ezt is meg lehet nézni a nyugatinál? :P
4, -
+1 nálatok mennyi lesz a számlája? majd meséljetek! :P

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.15. 13:18:21

@A.kuncsaft: @akkor most mi van?: @Macee:
Abba inkább most nem is akarok belegondolni, hogy vajon milyen 'véletlen' úton-módon bukkantatok a fenti szexhirdetésre.
Ennek kapcsán felmerül bennem a kérdés, vajon az-e a rosszabb/elítélendőbb, aki kínálja a 'szolgáltatást', vagy az, aki igénybe veszi...

Azt hiszem,ezzel rövidre is zárhatjuk a témát.

az igazi statiszta 2010.04.15. 15:09:05

de srácok, nem az van, hogy itt 2-3 ember szólogat hozzá a vége felé 25 néven? LOL nekem is van nagy nevem, de ronda vagyok, ezért nincsen kép :P
nem is leszek reklámarc

kontár: képnélkülieknek sose higyj! :) a blog király, a kommentelők alapjáraton jó arcok, gina fogja be és nem lesz gond (még a világra nyitott kommentelők is leállnak majd ) LOL...érzed....

miobella 2010.04.15. 17:10:04

annyit mondok, hogy a negativ reklám is reklám, hiszen akármennyire is lehuzzátok és elmondjátok a véleményeteket, tudjátok az uj djuce adatokat, megjegyeztétek, beszéltek rolla, ez a marketing startégia..:)
hiszen itt van az ide-pingvin, köztudottan borzalmas. mégsincs az hogy ott állsz a boltban és azt mondod hogy "áá nem veszem meg mert nem jo a reklám, de megveszem mert kivánom, és finom .." ennyi. ha ott leszel hogy szolgáltatót válts nem a reklámban lévő csaj miatt nem fogod választani, vagy épp választani. hanem mert jók a tarifák stb..:) nem kell igy kiakadni. ez egy reklám.

akkor most mi van? 2010.04.16. 14:28:25

@miobella:
" hiszen akármennyire is lehuzzátok és elmondjátok a véleményeteket, tudjátok az uj djuce adatokat"

Nekem annyi maradt meg ezekből a reklámokból, hogy valami erősen buta, öregedő fiatalok 50éves marketingesek szerinti trendi fiatalos dolgokat mondanak 50 éves marketingesek szerinti trendi fiatalos körítéssel.

@Kontárblog: Én pl ugy bukkantam erre a hirdetésre, hogy a felettem levő hsz.-ban megláttam.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.17. 11:57:53

@djuice_hu:
A koncepció jó, hogy tükrözzük a fiatalok stílusát saját szavaikkal, tényleg, gratula érte.
De tényleg a legalját kell? Hol marad az intelligens vonal? Itelligens? Ugyan, miket is várok el.... Tudjon beszélni! Értelmesen! Úgy, hogy ne sértegessen mindenkit. Szerintem ezek nem olyan nagy elvárások.
Én még nem találkoztam olyan emberrel akinek tetszett volna!
És hogy beszélnek róla az emberek? Végülis igen... Engem érdekelt volna a djuice csomag, tényleg! Jó volt a beharangozás, felkeltette az érdeklődést, ezért megintcsak dícséret.
DE ez a spot (a többi annyira nem is vészes) elvette tőle a kedvem és most épp ott tartok, hogy inkább fizetek többet, minthogy ilyenek "képviseljenek".
(Tudom, innentől már az én szocproblémám, de tán nem én vagyok az egyetlen aki így gondolja. Szóval lehet át kéne gondolni mi is a reklám célja... mert ha máris ügyfelek veszítése, akkor remek úton halad...)

Labancz 2010.04.19. 10:31:09

Ez a reklám és a pannon pont pariban vannak. Legalja mindkettő. Nem értem a felháborodást.

MiaReklám 2010.04.19. 10:36:53

@djuice_hu:

Először is Ginanak, mint magánembernek joga van véleményt formálni a körülötte lévő világról. Ezt mindannyian meg is tesszük. Amikor ezt meg is osztjuk a környezetünkkel, akkor fel kell rá készülni, hogy lesz akit sért, lesz aki felháborodik rajta, lesz aki reagál is rá, és persze olyan is aki egyetért. (Gina, próbálom értehtően: amikor lehülyéztél valakit a suliban, nem mondta vissza rád, hogy Te vagy az????)

Viszont ez a spot egy fizetett hirdetés, reklám és nem egy ifjúsági riportműsor.

A reklámban megjelenített képi és hang anyagért, annak készítője és terjesztője felelős. Akár osztja a reklámban elhangzott véleményt, akár nem, a nevét adta hozzá. Formailag a céget képviseli.

Utólag mentegetőzni és az egész marketingkommunikációs kudarcot rákenni egy lányra minősíthetetlen és gyerekes viselkedés.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.19. 10:44:15

@MiaReklám: nem tudom, ki vagy(újnick) de nagyon osztom a véleményed!
abszolút igazad van.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.04.19. 11:14:05

Ez annyira rossz reklám, hogy ez a harmadik blog, ahol olvasok róla :) és a legtöbb hozzászólásból úgy tűnik, hogy el is érte a célcsoportját.

EvilHedgehog 2010.04.19. 11:46:53

@MárkaJani: A Kinder Maxi King reklám is borzalmas(kicsit másképp borzalmas mint ez)...és több ezren utálják(van facebook csoport)...de ettől még a büdös életben nem vettem Maxi Kinget...djuice-szal is ez lesz...

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.04.19. 11:55:22

@EvilHedgehog: ők egy olyan vásálói célcoportot céloztak, amelynek te nem vagy tagja. Van ilyen, nem kell mindenkinek vásárolni. Nincs olyan termék, amit mindenkinek el lehet adni. A jó marketing alapja, a profi szegmetáció.

MiaReklám 2010.04.19. 12:10:13

@Kontárblog:
Új olvasója vagyok a blogodnak :-)
Üdv mindenkinek
Ági

EvilHedgehog 2010.04.19. 12:59:46

@MárkaJani Arra akartam célozni, hogy az a tény hogy több helyen beszélnek róla nem jelenti azt, hogy a népszerűség profitban realizálódik. Inkább esetleg negatív értékeket kapcsolnak a brand-hez....

MiaReklám 2010.04.19. 13:49:57

@MárkaJani:

Nem lett volna rossz ez a kezdeményezés, de kissé túllőttek a célon. Már annyira erőltetett ez a fiatalos "feeling", hogy magát az eredeti célcsoportot is megosztja.

Egyébként, jól tudom, hogy 16-26 az eredeti célcsoport? És hogy 18 éves korig iskolakötelezettek a gyerekek? És hogy a továbbtanulási arány is igen számottevő? És hogy ezekben években többségében mi, szülők fizetjük a gyerekek költségeit?

Over 2010.04.19. 14:53:58

És most érezzem magam szarul, hogy erről beszélek (ünk) és nekik pont ez volt a céljük?

Ha jó reklámot csinálnak akkor ők a fasza gyerekek, ha meg egy rakás sz..rt akkor is ők a fasza gyerekek, csak elő kell venni a "pont így akartuk" adut. Hát persze, csak az a baj, hogy nem hülye ám mindenki ebben az országban. Meg persze, kollektíve kéne kikérnünk magunknak, hogy bármelyik cég a hülyeségünkre apellál.. menjenek a francba innen akkor.

Ez a reklám pedig a legidegesítőbb fos amit 10 éve láttam, gratulálok.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.19. 14:58:38

@Over: ez itt a kollektív kikérés helye.
egy dolog, hogy beszélünk róla, meg egy dolog, hogy eladnak-e valamit.

Kiszel Tündéről is beszélünk, mégse pozitív értelmű a dolog...
Ez után a reklám után nem vagyok benne biztos, hogy a 16éves gyerekemnek választanám ezt a szolgáltatót.
és szerintem sok 16éves se kattan rájuk ezért, max a szexképekért:D

nem_ösztönöz_fogyasztásra. ez vele a baj

Over 2010.04.19. 15:04:31

És ha már úgyis elkezdtük:

1. Lefordítva az olcsón-szart jobb megoldásnak tűnt nálatok, mint a drágán-jobbat. Nem szégyen ez, másnak bejött nektek nem, csak a mellébeszéléstől, így kampány után már herótom van kissé.
2. Igen, itt meg az írták mennyinek NÉZ KI.
3. Hát gratula, a leglényegesebb kérdés lezárult.
4. Attól, hogy valakinek női szaporító szervei vannak még nem feltétlenül nő, pláne nem NŐ.
+1 hát én is azt mondanám ha nálatok dolgoznék, persze, hogyne , aha.

Over 2010.04.19. 15:06:14

@Kontárblog: mondjuk az a 16 éves aki enélkül nem talál szexképeket azzal valami baj van. :D

xofi-extravaganja · http://www.extravaganja.hu/ 2010.04.19. 22:22:56

háát, mintha rólam írták volna... bár, a mellem nem kéttenyeres (csöcsönként) de a számlám a 26-ot vert, amíg a pannonnál voltam. megelégelve ezt, úgy 2 éve átnyergeltem a vodához, így a számlám pont a felére csökkent.

szikjáró 2010.04.21. 15:05:30

nem tudom miért kell ezen háborogni/hőbörögni. csinált egy reklámot, ami olyan, amilyen, szabadidejében meg azzal foglalkozik amivel akar.
teljesen a magánügye, reklámon felháborodni meg amúgyis hülyeség.

kifejezetten magánvéleményem, hogy ez a műmellmizéria a nőknél fenemód gusztustalan, ennyi erővel az ember pumpálhat egy keményrefújt gumimatracot is. :)

a természetes az ász, ha kicsi, ha nagy, ha feszes, ha nem. ;)

tboykaa 2010.04.21. 16:00:09

JézusAtyaÚrIsten...pfff...Magyarország 2010...:(

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.27. 00:08:50

Érdemes megjegyezni h a Djuice levette a cicis spotot, ill. megvágta kicsit és már más szöveget nyom a csajszi! Nem tudom menni fog-e még a régi, de ma meglepve néztem az új verziót.

Vajon amugy is benne volt a tervben, h új spotok is bekerülnek róla vagy a Djuice beismerve hibáját, inkább reagált és összehúzta fülét farkát?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.27. 00:18:43

@druszilla: köszi az infót, kerestem, de még nem találtam az új verziót megosztókon, én még nem láttam,egyelőre ez a verzió a neten még fent van.
Sztem feltűnés nélkül somfordálás van. Gina száma is lekerült arról az oldalról,bár a hirdetése még fent van:D

Molenbruck Binko 2010.04.30. 22:20:04

Mindenesetre ez a reklám egy nagy balfogás volt. Ahhoz képest, hogy tinédzsereknek és fiatal felnőtteknek szeretnének szolgáltatni, pont egy ilyen kétes multú lányt sikerül kiválasztaniuk reklámarcként, aki ráadásul finoman szólva sem szalonképes szöveget nyom a spotban. Persze mondhatnók, hogy ennyi telik a kislánytól (ha igaz, hogy spontán megnyilatkozásról van szó), de az már tényleg fura, hogy egy csomó jól fizetett, elméletben SZAKEMBER marketingesnek sem tűnik fel, hogy ez a pszeudo jópofa, diszkriminatív duma nem fog megfelelő imídzset építeni az "újratöltött" djuice-nak és a nők többsége (akikből ugye az anyák is kikerülnek) pedig tüzet fog okádni tőle ilyen, vagy olyan okból. Arról már ne is beszéljünk, hogy olyan közösséget (Mylife) óhajt építeni a márka, ahol a szolídabb (példás) jellegű életvitelre (jó tanulás,környezetvédelem stb.) plusz pontokat(?), kedvezményeket(?) osztogatnának. Na most a kérdés az, hogy a két dolog (ennek a reklámnak az üzenete és a brand üzenete) hogy a fenébe vág össze????
Jó-jó, persze néhány cég szereti a szépen hangzó szólamokat és közben a háttérben esetleg gyökeresen más ideológiát képvisel a magatartásával, de mégis a profi többségnek jól felépíttett, KONZEKVENS ÍVŰ a kommunikációja. Ez a "konzekvens ív" sajnos a djuice-nak, legalábbis a fenti "egy tenyér-két tenyér-egy whiskey-két cici" konstellációban, nem jött össze. Nagyon jól tették, hogy az elbaltázott első verziót mostanra lecserélték, szép csendben.Gondolom, ők is belátták a tévedést és ezentúl kicsit preventívebben gondolkodnak majd.

Halál Bika 2010.05.15. 10:40:43

Éjjel-nappal itthon, bárkit, bármikor! XD

tamaskitti 2010.11.10. 15:12:14

"MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A BLOG STÍLUSÁNAK MEGFELELŐ, CSAK NYOMDAFESTÉKET TŰRŐ SZAVAKAT HASZNÁLJON, ELLENKEZŐ ESETBEN KÉRDÉS NÉLKÜL MODERÁLÁSRA KERÜL.

KÉREK MINDENKIT, HOGY VEGYE FIGYELEMBE,TÖRLÉSEMMEL NEM SZERETNÉK SENKIT MEGSÉRTENI, DE A SZEMÉLYISÉGI JOGOKAT, ÉS AZ EMBERI MÉLTÓSÁGOT TARTSUK TISZTELETBEN!"
- Miért indít blogot az, aki nem bírja a kritikát! Ami sz@r, az sz@r, még akkor is, ha nem bírod a kritikát! A kimoderálás egyet jelent azzal, hogy csak neked lehet véleményed, és egy blog esetében ez szánalmas! Írj inkább könyvet, ott nincs komment lehetőség! Nálam elrúgtad a pöttyöst azzal, hogy a blogodon osztod az észt, mint a "Kontár", és ehhez nincs semmilyen értékelhető stílusod! Az írásaidban fellelhető stíluselemeket sok más ember oldalairól ollóztad össze, és ez nem frankó, mert ez plágium Öcsém! Ja és a személyiségi jogokat tőled jobban nem sérti senki!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.10. 17:36:11

@tamaskitti:

1. Olyan kommenteket töröltem ki, mint 'd.gnám', 'sz.rnám', stb. ami egy bizonyos szint alatti. Azt hiszem erre jogom van. Nem. TUDOM, hogy erre jogom van.
2. Nem tudom, hogy lehet stíluselemeket 'összeollózni' szerinted, de úgyvélem érdemes erősebb szemüveget íratnod, ha te így látod, mert én bizony -sajnálom, ha el kell szomorítsalak- csak és kizárólag magamból indulok ki, és senki másról nem másolok.
3. Személyiségi jogi probléma alatt nem tudom mit értesz, a lány nevét a BLIKK is megírta, sőt ő maga is kommentelt ide, én csak kitöröltem.

Kérlek menj más blogra, ha egy frissen regelt nickkel akarsz fröcsögni!

atila68 (törölt) 2010.11.11. 17:58:44

A subbán van pár print screen a csaj hirdetéséről, testi örömöket kínál szabott áron.
subba.blog.hu/2010/04/19/reklam_mar_megint_egy_kurva

fasznyak 2010.12.03. 15:23:40

en csak azt sajnalom hogy a video ala shpongle zeneje kerult, ami ehhez az ostoba picsahoz nem hinnem hogy illene...

amugy nem sunaznam
süti beállítások módosítása