Kövess!



2010.05.27. 09:44| Szerző: Kontárblog

Tegnap került elő facebookon ez a citromos Gösser reklám, most egy pár szót szólnék róla.

Az első 10 másodpercben igen nehéz megállni az embernek, hogy ne zárja be azonnal, főleg ha kellő hangerővel sikerül elindítani a videót. Szerencsére azokra is gondolnak, akik pillanatok alatt leveszik minimálisra a hangerőt, és a citromkák kis gondolatbuborékokban is megjelenítik, mire vágynak.
Kb. a jelenet felénél tudatosult bennem, én még nem sok olyan szórakozóhelyen jártam, ahol, később fogyasztásra szánt citromot mertem volna így görgetni az asztalon:)
Tehát a jelenetben egy, természetileg igen különböző ikerpár látható, akik barbár módjára a citromokkal teli koktéljukba facsarják a fél citromot.
A bártender takarását kihasználva belibben mr. kellemesen mély hangú Bujamellkasszőr,  citromos Gösserével, és a lányok rögvest virtuális szívecskéket bugyborékolnak. Majd megjelenik a felirat: Folytatjuk...
(A jelenetet nekem kétszer kellett megnézni, mert a párhuzamos cselekvések miatt ide-oda kapkodtam a fejem. Azonban innentől kezdve csak hang nélkül bírtam tekerni:D Televízióban gondolom szintén a távirányító fele kotorász mindenki a másodszori találkozás után. Ezt a hangfrekvenciát, idegesítő nevetgélést nehéz hosszútávon elviselni, ebben egyetérthetünk.)

Közben mára megleltem a jelenet folytatását is, ezt talán még kevesebben láthatták.

A csajok citromjai ismét lédúsak, és újult erővel traktálják a nyomorult kis sörben úszó szeletkét. Egyből rázúdítják szerencsétlenre a családfát, kiderül, a citromok apja egy nagyvilági narancs volt, aki megtanult mandarinul (?) és szanaszét 'magzott' a nagyvilágban. A citromkák egyből szobára kéretőznek, de a trakta elől mr. Bujamellkasszőr inkább menekülőre fogja (nem kíváncsi az asztrológiai gyorstalpalóra). A csúnya lekoptatástól a kevésbé dekoltált hölgy teljesen magába zuhan, de a záróképben a citromok még mindig szívecskét bugyborékolnak.

Én titkon reménykedem, mr. Bujamellkasszőr szintén egypetéjű, és a pillanatnyi lekoptatás idejében valójában testvérét keresi. Nehogymár szegény citromok facsaró nélkül maradjanak...
 
Összességében az alapötlet tetszik, a videó bár kissé idegesítő ez a rihegés-röhögés, azért aranyos. Nem túl költséges, talán még magyar is, tetszik benne, hogy minden zöld és sárga árnyalatú. Igényes, viszont kettőnél többször nem nézi meg senki. Én kíváncsian várom a folytatást. Dupla mellszőrrel, vagy anélkül:)


Share/Bookmark
Címkék: sör  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr292034840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.27. 10:02:09

A cikkbe nem akartam beleírni,de azért arra felhívnám a figyelmet, hogy ha rágoogizunk arra, hogy 'citromos gösser'az első találat egyből arra irányul,hogy vehetne ilyet, ha még nincs 18, screencast.com/t/YTg0ZmJkYmMt és a cég honlapja az első oldalon nem is kerül elő, mint találat...

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.27. 11:02:38

Az ötlet jó, de összességében baromi idegesítő :)
Sztem nem engem céloztak, ezzel a mutáns itallal.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.27. 20:28:50

az annyira rossz, hogy már jó kategória... csak nem értem ki volt a célcsoport??? és mit akartak mondani a reklámmal? a citromos gösserben boldog és menő a citrom, lazák vagyunk mi? :D

gorillahu 2010.05.28. 01:11:43

Szerintem meg hosszú, és eröltetett a nyávogás.... értem én, hogy party trendivé szeretnék avanzsálni ezt a förtelmes párosítást, de nálunk már sokadszorra megbukott az ilyen sör keverék! A magyarnak a sör az sör! Én nem egyszer láttam, hogy még a Coronita-ából is kikapják a fiúk a citromot oszt úgy döntik le!!!;-)
süti beállítások módosítása