Kövess!



2009.09.25. 08:16| Szerző: Kontárblog

Mégmielőtt szó éri a ház elejét, hogy nekem semmi se tetszik... a következőben legalább az ötlet tetszik a, hazánkhoz képest formabontó jellege miatt.

 

 

 

 

 

 

 Ezt a képet augusztusban lőttem a Fehérvár plázában. Séta közben felnézve egy pasit láttam talpon a plafonon. Mindneképpen meglepő elhelyezés, és találó megoldás egy pillanatragasztó reklámjához. Persze mikor közelebb értem, megláttam, hogy a talphoz fémlap van erősítve, oda van csavarozva, és magához az emelethez is oda van drótozva.

Ez már kicsit kiábrándítóbb volt.
Elhiszem, hogy vannak előírások, stb, és nem feltétlenül biztonságos csupán egy pillanatragasztóval a plafonhoz rögzíteni egy embert hosszú távra. De hamár egyszer ezt a terméket reklámozzuk, legalább próbáljuk meg palástolni a hekkelés nyomait. Fessük fehérre a drótot, csavart, stb.

De az ötlet maga meglepő, és szerintem hatásosabb, mint egy TVreklám a Mokkában.

Közben találtam egy videót, mely ezt a helyzetet játssza el -élőben egy villamoson.

  

 Gerilla szaga van kicsit:)
Az utazóközönség igencsak megvan lepődve, szegény kisgyerek szájában még a falat is megállt. Bár engem is megérintene, ha valaki fejjel lefele csüngene a villamoson (bár szerintem nálunk a vili szétrohadó plafonjáról fejre esne, és jönne vele a plafon is, a Combinon meg a kezét-lábát eltörnék, ha hozzányúlna a villamoshoz.) Sőt, vannak akik megírtettek az ötletből, mégha fake is a dolog...

 

Vajon hogy szedték le a csukát? Gondolom van ennek
valami speciális oldószere.Vagy azóta az egy örökre bérelt felület? :)

Mindenesetre ez egész vicces, a maga nemében figyelemfelkeltő ötlet.

 

 


Share/Bookmark
Címkék: hekkelés ragasztó  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr901405657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása