Kövess!



2009.10.06. 23:04| Szerző: Kontárblog

Ismét a tavaly nyári képek között turkáltam * és találtam néhány gyöngyszemet.

 

Remélem mindenki látja a lényeget (sajnos hátrébb egy 4sávos út volt csúcsforgalommal, nem kockáztattam testi épségem, ez van).

Csavartak egyet a szokványos reklámon.
Nem autót kínálnak ajándék klímával, hanem klímát, ajándék autóval.
Talán néhányan unottan elsétáltak a plakát mellett, de aki beleolvasott, szerintem egyből mosolyra derült az arca.
Nem nagy durranás, de szerintem nagyon ötletes, eredeti, és talán hatásos is:)
Nekem bejön.
 

 

* próbálom rendszerezni a káoszt, egyenlőre nem tudom, hogy rendezzem kezelhető formába ezt a sok képet, amiket korábban lőttem... Most egy darabig az újdonságok mellett "régi" képek is lesznek tucatjával. Remélem ez senkit se zavar.


Share/Bookmark
Címkék: autó  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr521433007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása