Kövess!



2009.10.07. 08:30| Szerző: Kontárblog

Ettől a plakáttól a gyomrom forog, ahányszor meglátom.


Hatásosnak hellyel-közzel mondható, hiszen észre veszi mindenki, de hogy a termék nevének nem sok ember fejébe sikerült bevésődnie, az egy tutifix...
Meghökkent, meglep, de inkább sokkoló, mint mókás. Megragad az emberek fejében, de csak maga a kép. A márka nem- sőt szerintem ez akár visszájára is fordulhat, hiszen gondoljunk arra, milyen arccal megyünk el 1-1 Ernő plakát előtt (erre én vagyok a 2.találat:D)

A neten utánanézve beigazolódni látszik a gyanúm, az első 3találat mind patikai bejegyzés, vagy szponzorált prcikk. Ez után írják csak 1-2fórumban le a nevét.
Megtaláltam a honlapjukat is, övék a kapjlevegot.hu, gondolom megdolgoztak érte:)
Az elmúlt 1-2év a beszédes webcímek éve szerintem, erről majd még beszélek később.
Szlogenük, " A természet segítségével fellélegezhet" elég tucat darab, sőt szinte mókás, ha arra gondolok, hogy a természet segítségével kapta el a delikvens eleve a náthát, stb.-t...
 

Egy kis csemege. A szakértő válaszol oldalon rögtön az első 2 "levélírónak" természetesen rossz tapasztalata van a konkurens márkákkal kapcsolatban, és a termékek nevét nyilván nem is rejti véka alá.
Nem hiába mondják mindig, legjobb vevő az elégedett vevő, de legrosszabb az, aki az elégedetlenségének hangot is ad. Természetesen ha ez egy ilyen 'objektív' helyzetben kerül napfényre, annak még súlya is van/lehet. Kivéve, ha az ember átlát a szitán:)
 


Share/Bookmark
Címkék: gyógyszer  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr921433051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása