Kövess!



2009.10.24. 11:13| Szerző: Kontárblog

Durva reklám. Túl durva, és nem is túl eredeti. Nem értem, hogy kerülhet ki fényes nappal egy honlapra, ezt is idősávhoz kötném. ennyit a társadalmi felelősségválasztásról. A kisgyerekek biztos megállnak a növésben, ha meglátják. Túl hatásvadász...

Ha mégnézem a reklámozott cég honlapját, első blikkre annyi, hogy túl lassan tölt be. Felépítésileg nekem az nagyon furcsa, hogy annyira alulra van az egész csúsztatva, hogy ha simán belépek az oldalra, rohadtul nem derül ki, hogy mivel foglalkozik a cég maga. Persze, beszédes név, csak elég sok mindent bele lehet magyarázni... Én speciel tök másra gondoltam, mint amivel a honlapjuk alapján foglalkoznak. Elég sokféle képpen értelmezhető a megjelenésük, de a kezdőlap szerintem nagyon rosszul van felépítve. Az az iszonyat nagy reklám középen átláthatatlanná teszi nekem.


Share/Bookmark
Címkék: durva hatásvadász  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr291471399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása