Adott egy banner, rajta a szöveg.
"Szabaduljon meg cége felesleges terheitől"
Vélhetőleg egy irodaház előtt a füvön mozdulatlanul ül egy jólöltözött úriember, és a szája be van zippzározva.
Mi a szlogen és a kép között a kapcsolat?
Fogd be az alkalmazottak száját, és akkor kevesebb belső titkot fecsegnek ki?
Nő a munkájuk hatékonysága, mert nem trécselnek folyton?
Megoldást keresve a bannerre kattintunk, ahol ez az oldal jön be.
Ez ismét kérdéseket vet fel bennünk, hiszen még egy zippzáras businessman van előttünk. (érdemes megfigyelni, hány különböző betűtípus jelenik meg ezen a picike mementón)
"Kérdezni nem kerül semmibe!
De a válasz milliókat érhet!"
Inkább tartsd szorosan a szádat zárva?
Sokba kerülhet neked, ha a kollégáid elkezdenek csiripelni az ügyeidről?
A többi mondat is csak úgy lóg a levegőben, semmihez se lehet őket kötni, csak egyszerű szépen hangzó sarlangok.
A célcsoportban lefedték a kicsiket, a kicsit nagyobbakat, a magukat nem elég nagynak tartókat, de nyilván nem kínálnak olyan nagy, és kedvező megoldásokat, mint a nagyvállalatoknak, mert nekik 'tilos a belépés' ezek szerint.
Mi marad meg az egyszeri szemlélőben?
Zippzárszáj. Megoldás kicsiknek és nagyobbaknak:)
(ui: a link tisztára, mint a Coca Cola reklámban, kicsiknek és nagyoknak..)