Kövess!



2009.10.28. 14:40| Szerző: Kontárblog

 Most olvastam a hírt, (infó még róla itt) és hát tényleg bele kell most gondolni, mi lesz ezzel a két nagy adóval. Átmennek másik sávra, vagy ez hogy működik? Morzsoljunk el egy könnycseppet, valami megváltozik...

Megnéztem a honlapjukat, hogy mi a helyzet, gondoltam, hogy mélyen érintette őket a döntés, hiszen a Sláger ugye alig 1-2 hete kezdte a 'veletek vagyunk' kampányt-nyilván nem véletlenül... 

A Sláger honlapja gyászba borult, tovább gombbal tudunk a 'sima' honlapra jutni.

Igen súlyos dolgokat írnak, nem postom állást foglalni az ügyben,nem látok bele, a politikát meg végképp nem szeretem. És itt a pont a mondat végén. 

Update: Már a Danubiuson is kint a hír, őket szerintem váratlanabbul érte. Legalábbis nekik nem volt előtte 'válságkommunikáció'

Én személyszerint mindkét adót szerettem, még ha nemis hallgattam őket napi szinten. Szerintem most sok ember fog megmozdulni, legalábbis a közvélemény mindenképpen.
Ha valakinek lenne kedve flashmobot szervezni velem az ügyhöz, én partner lennék!:D Szigorúan politika és sörösüveg-csapkodás mentesen.
(kezdő vagyok, csak egy 5let.)

A hírnek egyébként már meg is volt a hatása...


Share/Bookmark
 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr721481621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szosziagi 2009.10.28. 15:57:35

:(
14-18 éves koromig szerelmes voltam plátói módon Jáksóba.
Aztán megláttam a Heti hetesben, hogy milyen a feje...

Ha lenne egy flashmob, én mennék. Néha-néha hallgattam őket, jobb, mint a monoton Rádió1. Úgysem voltam még flashmobon:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 16:01:07

@szosziagi: Akkor húzok egy strigulát, eddig erre húz a mérleg nyelve:)
Ha valaki ért ehhez, és van inspirációja, írjon már egy mailt! kontarblog@gmail.com
tx

Bitorrent 2009.10.28. 17:22:42

Büdös fasiszta kurva anyukat, ilyenekkel szórakoznak nincs más dolguk??, mér kell elbaszni ami évek óta jó??? Ha megszűnik a reggeli bumeráng show asszem lesz ám nagy felháborodás.....Lesz ám bojkottja az uj politikai beszélgetős show-nak.

Bitorrent 2009.10.28. 17:27:24

Flashmob, haramidikként jelentkezem
süti beállítások módosítása