Kövess!



2009.11.22. 17:41| Szerző: Kontárblog

Nagyon örömömet leltem a lenti videóban, mely pár napja landolt a postaládámban.
Úgy éreztem nagyon jól kiparodizálja az erőszakos MLM-es beszervezőket, és porszívóügynököket porig alázva parodizálja ki egy rossz kereskedő minden lehetséges melléfogását. (Ezzel a lendülettel tovább is küldtem pár ismerősnek, akik közül 1 Brókernetes és egy Amwayes magára is vette... akinek nem inge...) 

 Amikor megnéztem az ajánott videókat, akkor kezdett összeállni a kép, hogy bizony ez a Szigetes arc, és a honlap bizony a Diákhitelt promózza (találó domain).
Szerintem nagyon eltalált ötlet, igényes, vicces megvalósítás.
Talán sokaknak nem jön le, hogy pontosan mire is akar 'rábeszélni', és nem kattint minden látogató a weblapra, de az 'attitűd', a lényeg szeritnem mindenkinek átjön, hogy mire 'nem akar rábeszélni'.
Tartozik még a kampányhoz pár videó,ezek is mókásak, de azért a legelső a legjobb, és nem is véltetlen, hogy ez kelt útra a neten
 

 

 

 

Találtam még egy felhasználónál erre hajazó videókat, és a neve is elég gyanús:)
Ez az MLM-es elég friss, novemberi, a másik típus 2hónappal korábbi, gondolom az volt az eredeti, ez pedig a továbbfejlesztett, szigetes videókon felbuzdult típus.

Kicsit lerágott csont, de ez esetben jó ötlet az egészet egy pályázatba csomagolni, és versenyt hirdetni ilyen videóknak. Ami még tetszik, hogy

"Ha dicsérni vagy szidni akarod a Diákhitelt, akkor ez nem a Te pályázatod! Ilyen kisfilmeket ne küldj be, mert nem rakjuk ki a pályázati oldalra!".

Ötletes, vicces, kreatív, egyszerű, letisztult, rávesz, hogy továbbküldjed.
Végre nem erőltetetten fiatalos, mint más kampányok
Engem megfogott!


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr571538485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása