Megnyílik a rózsaszín világ. Hirdeti ez a plakát.
Miért rossz ez a reklám?
Mert nem fog tudni eladni semmit.
Azonkívül, hogy informál róla, hogy az új Elektro Wordben a laikusoko számára egy csöppet drágának tűnő, 109 990 Ft-ért is lehet majd venni fényképezőgépet (a szakember meg szakboltba jár), semmit se mond.
Ezzel az óriásplakáttal durván az utcán járók 1%-át szólítja meg, aki nem kap szívrohamot egy ilyen árcédulától, és annak cirka 1%-a se tervez épp ilyen kaliberű fényképezőgép vásárlást. Akkor meg minek az óriásplakát?
Hiszen ettől a gyönyörű színtől még az a potenciális 1% is sugárhányásba kezd.
Talán ez a színvilág a nőket kívánja megszólítani? Akkor miért nem egy hajszárítót, hajvasalót, vasalót, vagy egy rózsaszín egeret, notebookot tettek a képre? Nem skatulyázás képpen, de az hamarabb felkeltette volna a célcsoport figyelmét, és olcsóbb is... Az ilyen profi fényképezőgépek szerintem nagyobb arányban érdeklik a férfiakat, de ők meg rá se néznek a plakátra, hiszen szinte magenta (sic!), és elég rettenetesen hangzik számukra, hogy megpróbálják becsalogatni őket a rózsaszín világba. A nőknek meg nem mond semmit, hogy mitől lenne ez a világ pinkes..Talán ilyenre van festve? És?
Akkor mégis, kihez szól ez a plakát?
Senkihez.
Egyes, leülhetsz...
Más ilyen típusú boltok legalább elérik az ingerküszöböt...