Kövess!



2009.11.27. 23:57| Szerző: Kontárblog

A Genertel elindított egy interaktív kis játékot, amiben azt kell kitalálni, hogy mi rohad lapul a kocsi csomagtartójában.
Bannerről leltem erre a vírussite-ra.
Brrrr, de fertőző, így H1N1 idején...

Nem lesz belőle nagy zsongás, de 10 percre le tudott kötni:D

A címe egy csöppet bulváros lett,
intézd el saját kezűleg
névre hallgat a kampány.

Szerintem itt is körvonalazható némi fórumspammeléses fizetett akció a link népszerüsítésére. Kucc... Azért ennyire nem vicces... Ahogy nézem 24-én indították a fórumkommandót, és a mai nap is nyomták még. Ennyire szerintem azért nem nagy a site...


Share/Bookmark
Címkék: autó sajnálatos hatásvadász  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr141557778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.28. 01:28:36

'nézzétek meg nagyon jó. na megyek, mert beszartam a röhögéstől' azért ennyire nem vicces
süti beállítások módosítása