Kövess!



2010.01.03. 21:28| Szerző: Kontárblog

Köpni-nyelni nem tudtam meglepetésemben, mikor a metróaluljáróban megpillantottam az alábbi plakátot. (bocs a rossz képért, de nincs vaku a telefonom, és máshol nem láttam még ezt a plakátot).



Nekem úgytűnik elsőre innen, ez egy @RC plakát, mely az új NYUGI modellt reklámozza idegbetegeknek, Speaker Wheel Technológiával.
A metróablakból tudtam csak közelebbit lőni, ezen a kormányon levő feliratból ez látszik:

 

"Anyádba! Menjél már, te állat!"
 
Próbáltam rájönni, eltartott egy ideig, mire megleltem az arc honlap sokadik bugyrában a választ.(katt)

A 10. ARC közönségszavazás Nyertese


Öhm... azért ez így szerintem közterületre kicsit erős...
Jó, emlékeztet így elsőre a Szerencsejáték Zrt Reggeli anyázós plakátjára, a jelleg miatt pedig a temetkezési vállalkozó reklámjára a metróban, hogy 'gyere közelebb'...

Társadalmi görbetükör akar lenni, Arc reklám, vagy csak a győztes művet sikerült ilyen szerencsétlenül elhelyezni? (sötét plakát egy szarul megvilágított helyen)

Vélemény?


Share/Bookmark
Címkék: metró autó arc plakát  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr831643315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.06. 11:41:05

igen, ez az ARC-plakát, már én is néztem egy ideje, de most jött el igazán az aktualitása.
süti beállítások módosítása