November óta tudjuk, a Magyar Posta lett a 4. mobilszolgáltató kishazánkban.
A kérdés csupán az, hogy próbálják ezt kommunikálni a lakosság felé?
Én arra jutottam, kvázi sehogy...
A honlapjukon szinte keresni kell az információt, hogy van ez egyáltalán, és az oldal, amit készítettek neki...
Finoman szólva is unalmas, egysíkú, ennél még egy utcaseprő is interaktívabban reklámozza a szolgáltatását (én ezúton kérek elnézést az utcaseprőktől).
Ránézésre kb. 2x1 órát foglalkoztak eddig ezzel az új szolgáltatással (egyet, amíg kitalálták, és egyet, amíg felvitték ezt a netre), és becsléseim szerint a hálózatuk se jelezhet túl gyakran túlterhetlséget a sok előfizető miatt.
Azt kell, hogy mondjam, hogy ha épp nem egy Samsung E1120 Postafonra vágyom Fókusz tarifacsomagban mindössze 6990 Ft-ért, akkor nem tudnak nekem ajánlani semmit. Egyetlen csomagjuk van, egy féle opcióval (35 Ft/perc).
Ezt aztán nevezem termékdiverzifikációnak!
Postafon, új szín a mobilpiacon!
Persze, a szürke is szín, nem?
Őszintén, téged meggyőz ez így?