A joghurtok és az ízesített ásványvizek* után a hajápolók is megirigyelték a kimondhatatlan és értelmezhetetlen összetevőkkel villogó reklámokat.
Szeretném jelezni, hogy az átlag fogyasztónak fogalma sincs, hány aktív összetevője van a samponjának, viszont ha három, akkor az a T-gelnek nem túl jó...
A reklám sarkalatos pontja, hogy két olyan összetevőt említsenek, melyekről még soha_nem_hallott a televíziónéző ilyen formában.
Hát akkor lerántjuk a leplet, az ichtyol bizony lánynevén a kátrány.
Például.
Az elubiolról, szaknevén dichlorophenyl imidazoldioxolan-ról egy magyar találatot találtam, a cikk neve: Kanyarodjunk vissza a kozmetikumokban található káros összetevőkhöz!
Én megértem, hogy ez így nem biztos, hogy olyan csalogatóan hangzik a fogyasztóknak, de valahol azért arra a szintre is el kellene jutni, hogy ne nézzünk már totálisan hülyének mindenkit...
Felesleges ennyi faxnival tömi az egyszeri ember korpásodásra hajlamos fejét.
Szerintem többet ér, ha annyit mondasz, Ez tényleg hat.
Szerinted nem néznek totál hülyének?
* olyan hétköznapi ízekkel, mint indiáncseresznye, guava, licsi, rózsa...