Kövess!



2010.02.10. 13:36| Szerző: Kontárblog

Először énis azt hittem, (reménykedtem?) hogy ez csak valami rossz vicc...(katt a nagyobb képért)
Egy 15-ös testtömegindexű divatbemutatóról megszökött ezüstruhás, kocka-szoknyás(ha-ha) lány bevonszol egy 50-est, majd kituszkolja. ÉÉÉs az 5.kockán látszik, hogy leesik egy darab a csodálatos kockaszoknyából:) sőt, az alatta levő képen látszik, a bevonulás sem túl elegáns valójában, ha közelebbről megnézzük, látszik, hogy ott valami kis technikai probléma van az 'árnyékolással'.

Hát ez se az a típusú banner, ami pozitív hatással van rám, és aktivizál.
Gondolom titeket is nagyon lázba hozott ez az ígényes háttér:D

 

 

 

Én ezt hívom a 'maradtál volna a tervezőasztalon' típusú reklámnak. Nem tudom, mi lehetett a mögöttes motiváció, de nekem nagyon nem jön át...


Share/Bookmark
Címkék: bútor  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr881737886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2010.02.10. 17:12:35

Pedig egyszerű. "Ami raktáron, most féláron", a háttérben pedig a raktárat láthatjuk. Szerintem ennyi...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.10. 20:36:57

@boriska: de akkor ezek szerint üres a raktár(merthogy a képen csak párszem vascsövet ha látni)...akkor mi van féláron?semmi?csodás akció...hogy jön ehhez a kockaszoknya?

toldizs 2010.02.10. 22:50:44

mit keres rajta a nő?? és miért üres a raktár??

boriska 2010.02.11. 20:22:11

@Kontárblog: Jóvanna... Maradt néhány üres doboz, lett belőle kockaszoknya. Eredetileg kockás lett volna, csak az illetékes félreértette. És mire kész lett a fotózás, kiürült a raktár, de már nem lehetett visszaszívni az akciót, mert megígérték valakinek és... hát... ez lett belőle. Meg hát mennyivel nyugodtabban ígérhetik, hogy MINDEN, de tényleg minden féláron, amikor úgysincs semmise.
Hát.. én erre tudtam csak gondolni, de lehet, hogy sekélyes a fantáziám.
Lila libára emlékszel?
Van rajtam egy kockás szoknya,
Nem vagyok még hozzászokva, lálálá.
www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/2119/lart-pour-lart/lila-liba-zeneszoveg.html
Tehát a kocka a lényeg. Összeesküvés a Rubik kocka bajnokság miatt. Valami kódolt üzenet lehet.
Vagy nem....

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.11. 20:35:47

@boriska: hehe,ez jó:D
lehetne a kocka a lényeg,ha mondjuk a bolt neve Cube lenne vagy valami...de így..hát tényleg nem hazudnak így:)

kamurádió 2011.01.09. 12:45:55

Az árak direkt fel vannak árazva, és abból adják a -30 esetenként akár a -40%-ot immár 3 éve minimum. Senkinek nem furcsa, hogy akármikor bemegy mindig van mindenre minimum 30% "akció"? Senki ne itt vásároljon!
süti beállítások módosítása