Megakadt a szemem ezen a három részre osztódó maxikreatív pályázaton, úgyhogy közhírré teszem, a közjónak:
Kreatív pályázat marketingszakma iránt nyitott diákoknak
- I. A La Festa 3in1 termékének 2010-es kommunikációja - értékesítés növelő kampány
- II. Projektoros DVD lejátszó – termékbevezetés
- III. A ‘80-as évek csokija 2010-ben – újrapozícionálás BTL eszközökkel
Ezen 3 kategóriában lehet gondolkodni, maximum 3 fős csapatban, nappalitagozatos hallgatóknak 2010. április 30-ig, csapatonként 100.000 Ft, valamint csapattagokként Brand Camp belépő díjjazásért.
Megmondom őszintén, ha lenne épp most erre időm, vagy sikerülne klónoztatnom magam, egészen biztosan beneveznék, még a briefek is tetszenek.
Nomeg a Brand Camp miatt is:D Mindkét évben voltam, és kihagyhatatlan élmény egy marketing iránt érdeklődő egyetemistának.
Két apró észrevételem lenne:
-kb 3x többen jelentkeznének 1-1ilyen versenyre, ha jobban a hallgatói időszakokhoz lenne igazítva, és nem az utolsó 2, vizsgazidőszak előtti zh hétben lenne a leadási határidő.
-nem értem, ilyen feladatoknál miért tudnak ilyen szép brief-et írni, és az egyetemen miért nem látok én ilyet évek alatt se ilyen konkrétan megfogalmazott, informatív leírást... Ilyenkor önkéntelenül is eszembe jut, aki nem ért hozzá, az tanítja...