Kövess!



2010.03.24. 08:02| Szerző: Kontárblog

 A minap egy érdekes cikkre, azon belül egy ajándék-defektre bukkantam a Helyi Témában.

A McDonald’s gyorsétteremlánc gyerekmenüjében az óvatlan szülők gyermekei rémisztő ajándékot találhattak. A Scooby Doo című rajzfilm ihlette mű „csontvázkéz" egy felnőtt számára is sokkoló látvány.

Találtunk többek között múmiaébresztő sírkövet és meglepetés múmiát, a felhúzható csontvázkézen kívül.

 Megpróbáltam utánanézni itthon az interneten a fellelhető termékválasztéknak, ám a http://www.mcdonalds.hu/scoobydoo/ link sajnos jelenleg nem működik, videót érdemben csak ezt találtam hozzá, úgytűnik a youtuberól el lettek távolítva.
Szerintem ez egy igencsak kellemetlen melléfogás volt a piros-sárga (bár állítólag már november óta logójában is zöldülő) gyorsétteremlánctól.
Mostanában nagyon divatos összemixelni a rajzfilmek hőseivel a gyerekek ruhatárát, a mesekönyveket, ceruzákat, festékeket, és szinte bármit, ami velük kapcsolatos, de azért tényleg érdemes lenne elgondolkodni, valóban kellenek-e az ilyen időtálló ötletek a játékospolcokra.
Mind a Happy Meal brainstormerek, mind a szülők részéről...


Share/Bookmark
 |   | 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr391853489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2010.03.24. 10:52:38

Hát..
Lehet, hogy én nevelem szarul a gyerekeimet, de egyik sem olyan hülye, hogy megijedjen egy műanyag csontvázkéztől.
Mellesleg mi ijesztő is van a vázrendszerünkben??
Amelyik kölök meg Scoobyt néz, annak ezek inkább viccesek.
Szerintem.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.24. 10:54:56

@boriska: szerintem ez inkább a kicsiknél lehet probléma, sajnos 2-3éves gyereket is hordanak a Mekibe...
Nem láttam speciel ilyen csontvázkezet,de ha pl felhúzható,és mozog,akkor lehet azért beszaratós.

boriska 2010.03.24. 11:20:08

Akkor sem. De nem vitatkozom, lehet, hogy mások gyerekei beszarnának tőle. Bizonyos dolgokban, gyerekneveléssel kapcsolatban, már megtanultam befogni a számat. :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.24. 11:22:16

@boriska: :D nincs gyerekem, saját tapasztalatot nem tudok írni, csak feltételezek.

boriska 2010.03.24. 15:48:03

Nekem van kettő is, nem is annyira kicsik már. Nyilván a nevelésen kívül a kölök habitusa is meghatározza a paraszintjét. Regényeket tudnék írni a különféle szülők, különféle elveiről. Azokról amik egyszerűen csak hülyeségek, azokról amik hasonlítanak az enyémekhez és azokról is, amik szerintem kifejezetten károsak hosszú távon. De ízlésről pediglen nem vitatkozunk, gyereknevelésről pláne.
De nem offollak agyon:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.24. 15:54:18

@boriska: szerintem te nyugodtan nyithatsz erre akár egy blogot is:D nem off ez annyira, régen jót nevettem,mikor egy kismama topicon vérre menő harcra leltem a cumi-nem cumi, bili-nem bili témában:D

paraszint- én pl mióta kb félévente1xülök tv elé,még egy sima NCIS erejéig is el tudok menni a körömrágásig.tiszta para-extra vagyok már a közepes horrornál is.
az aktivitás módosítja a paraszintet.

akinek a gyereke nem tv-z,ne hordja mekibe:D

JobbanTudom 2010.03.24. 18:04:18

2-3 éves gyerek szerintem nem tudja, hogy mi a csontváz, úgyhogy inkább értetlen, mint ijedt lehet. Kap valami vackot, ami se nem szőrös, se nem édes, tiszta csalódás :) A "felnőtt számára is sokkoló látvány" pedig elég hatásvadász. Ha az lenne, akkor nem virágozna a horror iparág és nem látnál egy 12-es karikás filmben sem öléseket premier plánban.

boriska 2010.03.25. 17:38:47

Kis spéttel le is esett a lényeg. A Helyi Téma a forrás. Mindent értek..

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.25. 17:41:59

@boriska: :D most levagyok bulvározva?:D csak így egyszerűen?
@JobbanTudom: megfogtál:)

boriska 2010.03.25. 20:13:10

A bulvár nem feltétlenül szinonimája a szarnak, ugye?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.25. 20:16:01

@boriska: őőőő nem, inkább nem is firtatom tovább a témát:D

boriska 2010.03.26. 08:24:55

Nem rád értettem, természetesen, hanem az újságra. :))

JobbanTudom 2010.03.26. 19:40:50

@boriska: Ott lehet a kutya elesve, hogy nem tudjuk a különbséget a stílusok, a műfajok és a minőségek között. Mármint általában. A bulvárt leginkább műfajként hallottam emlegetni, de manapság már inkább tényleg minősítőként szolgál.
süti beállítások módosítása