Szerintetek milyen vért izzadó kreatívok, és elvetemült brainstormingolás, ügyfél-egyeztetések szülték meg ezt a monoklis, sportcipős rózsaszín tehenet? (ha kíváncsi vagy a honlapra, katt a képre).
"Adj lendületet nekem jó sokszor"
"Szóval tippelj, meddig érek délig, adj lendületet nekem , és nyerj egy NY-i utazást", áll magyarosan a Győri keksz pink tehén és New York oldalán (gondolom a szövegírást házon belül oldották meg).
Nem csak a csodás grafikától kapok agyhugykövet így korán reggel, de azt se tudom megérteni, hogy ha ő lendületben marad ettől a kis zacskó keksztől délig, miért én adjak lendületet neki?
Hihetetlen, de a FB-on is fent van (több, mint 800 rajongó?!) Van céges nyereménypakett is, már látom magamelőtt, ahogy egy irodában minden második gép kijelzője rózsaszínre vált, és az emberek tippelgetnek, vajon ma meddig jut a boci...
Bizarr, nekem abszolut bizarr ez az egész oldal... Vajon ki lehet a célcsoport?