Kövess!



2010.04.01. 08:57| Szerző: Kontárblog

Creality-től kaptam ezt a képet, és egyből két dolgot is eszembe jutattott róla.
Egyrészt, hogy érdekes , micsoda piaci résre, szegmensre csapott le valaki már megint, másrészt, hogy a kép mennyire emlékeztet a Bedeko Kakaó-s lányra, (sőt, a Harisnyás Pippire is)  talán ő az, csak már felnőtt?:D

Harmadrészt mikor a honlapjukra felmentem, és közelebbről is szemügyre vettem a hölgyeményt, kaptam egy kisebb sokkot, hogy mégis miért kell biofodrászatot agyonszoláriumozott, vagy jól megphotoshoppolt egy tonna alapozóval lekent, fehérített fogú nővel reklámozni? Nekem abszolút nem tűnik természetes szépségnek a hölgyemény...(sőt, kísértetiesen emlékeztet benne valami Rubint Rékára, de ez maradjon köztünk)
Jó, nem azt mondom, hogy ha bio dolgokról beszélünk, akkor egyből Betty-t, a csúnya lányt kell kitenni a kirakatba, nyilván, de azért én a helyükben inkább egy kicsit visszafogottabb Éva-ideához nyúltam volna.

És még egy apró javaslatom, észrevételem lenne a honlap készítőjének, illetve annak, aki az adatokat tölti fel rá: nem kell mindent szó szerint leírni, és formázatlanul felvinni, amit a főnök diktál:)

Ez így szerintem vállalhatatlan, ráférne egy átolvasás.
Tudom, hogy nekem is csapnivaló a helyesírásom, ezt nem is tagadom, de ebben a 3 mondatban itt elég durva trehányságok vannak, látszik, hogy csak fel lett dobva a honlapjukra.


Share/Bookmark
Címkék: nők  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr501886091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skriszti 2010.04.01. 10:36:27

Hát engem nem győztek meg a szakmai hitelességük és minőségük ecsetelésével...Egyszerűen nem értem, hogy ha valaki belekezd egy munkába, miért nem próbálja meg a maximumot kihozni belőle?!? A minimum lenne, hogy a szöveg helyes legyen...Pedig a ötlet hiánypótló...

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2010.04.01. 14:01:50

óóó ezt a helyet már kinéztem, az éjszakairól láttam, először azt hittem, h túl részeg vagyok és cs képzelem :) remélem céklával festenek hajat és kagylóhéjjal vágják -.- ilyen hülyeségeket is h lehet kitalálni és lenyomni a sok idióta torkán

sanyi a bagoly · http://www.sanyiabagoly.blog.hu 2010.04.02. 06:46:54

professzionálisan elcseszett reklámfogás. bár, ha félmeztelen négerek pálmafalevéllel szárítják a hajadat-természetesen professzionálisan..., akkor lehet én is benevezek egy laza tolltupírra.

JobbanTudom 2010.04.02. 13:33:27

Szerintem már a hajszárítás sem bio : ) Oké, hogy nem kell hozzá semmiféle vegyi anyag, de közben elektromosságot használunk és a hő tönkreteszi a haj szerkezetét.

A totál bio akkor valósulhat meg, ha kimész a patakra az erdő mélyén, megmosod benne a hajad, aztán majd megszárad magától :D

sanyi a bagoly · http://www.sanyiabagoly.blog.hu 2010.04.02. 18:17:19

@JobbanTudom: nem is kell hajat mosni-tisztul az magától is... egyszer majd kipróbálom-ha lesz hajam

2010.04.04. 19:17:03

@JobbanTudom: már nem tudom melyik Eötövs Csöpi filmben volt Purczi Úr biofodrászata, de az tényleg az volt :D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.05. 22:03:07

@venuswoman: LOL van benne valami:D

@JobbanTudom: @sanyi a bagoly: @safranyn:
nem tudom, ezt pl olvastátok-e
kontar.blog.hu/2010/01/10/kodosits_az_a_lenyeg

itt a 'magic' alkotóelem a hajszobrásznál a KÁTRÁNY

@sanyi a bagoly: elképzeltelek rasztafürtökkel:D

JobbanTudom 2010.04.08. 15:44:23

@sanyi a bagoly: Várom azokat a képkockákat, ami a hajnövesztésedet meséli el. HajRá Sanyi(nak)!

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.30. 21:55:53

Nemrég nyílt a lakás alatt egy ilyen fodrászat - ami nem teljesen bio, mert nyilván a saját termékeket forgalmazzák nem kis árréssel - és a lényeg, hogy nekem nagyon tetszett a beharangozás: csini kis csajszik álltak a még meg nem nyitott üzlet előtt és olyan zöld almákat osztogattak, mint ami a plakáton is van. Sztem ez jó ötlet :) Aztán elvetették a sulykot, mert legközelebb már almának öltözve osztogatták a zöldalmákat,a metroaluljáróbn, ami már ultragáz :S

crecca 2010.09.12. 15:11:07

Csinos kárpátaljai lány, várakozás nélkül, igényes környezetben 1300 forintért nyírt meg. Ha valamelyik "tudatosan fogyasztó" kommentelő tud olyan fodrászatról, ami ezek közül a körülmények közül 2nél többet hoz, ossza meg (nem fog elfloodolódni a bejegyzés asszem :DDD)

Rosepoivre 2011.01.07. 01:18:47

Egyszer voltam náluk hajat vágatni, de ez egyben az utolsó alkalom is volt. Soha ilyen rosszul nem vágták le a hajam, a szárítás is borzalmas volt. A professzionálistól meg aztán fényévekre vannak. Elolvastam az egyik termékük összetételét, és voltak benne azért ugyanúgy mérgek is a bio összetevők mellett.
süti beállítások módosítása