Kövess!



2010.04.08. 09:46| Szerző: Kontárblog

Ma este minden megváltozik. Vagy átalakul. Vagy megjavul. Vagy elromlik. Vagy valami lesz.
A végső ... valami? Az első ... valami?
De mi? Szerinted?

 Próbáltam utána nyomozni, de se a port.hu, se a google nem köhögött ki semmi használhatót.
Egyetlen fórumon találtam nyomát a kérdésnek is csak, ez a bannerkampány is ma indult szerintem.

Helyzeti hátrányban vagyok, mert nem TV-zek.
Kérlek titeket, ha tényleg egetrengető, meséljétek el nekem is, mijazazújdonság:D

Arra mondjuk külön kíváncsi lennék, hogy sikerült ezt a kerek számot kikalkulálni...

Update: itt a folytatás


Share/Bookmark
 |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr521903636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JobbanTudom 2010.04.08. 14:12:41

Hát valami promó, vagy reklám lesz, mivel most megnéztem a port.hu-t és ez az időpont kb. minden csatornán egy műsor közepére esik. Most mondhatnám, hogy epedve várom, mi lesz. Valójában nem :)

JobbanTudom 2010.04.08. 14:13:38

Figyú, nem lehet, hogy elkezdik Győzikét hirdetni a tévében? Jájjj, a buksim...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.08. 14:20:27

@JobbanTudom: nem,nem mert a Győzi csak az 1ik csatornánál van, ebben a kupacban meg minden benne van, meg a Győzis már megy is, többen tanusították.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.04.10. 10:15:38

Remélem, az időpont miértje, az azóta tiszta. :)

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.04.10. 10:17:19

Hmm...ez szép kis mondat lett, sorry. Átírtam az elejét, a végét meg úgy hagytam, de a lényeg gondolom, megvan. :D
süti beállítások módosítása